Als je een bericht edit op pagina X waarbij X groter is dan 1, dan zie je in eerste instantie pagina 1 onder je bericht...
Ik vind dit zoooo klote
Als je nl in topics van bijv 8 pagina's zit, dan moet je dus 7x op Volgende pagina oid klikken en da's niet fijn als je dus 7x100 posts in moet laden (grote topics, IE is niet zo snel enzo
)
Mijn vraag dus: kan het nou niet instelbaar worden om de pagina-volgorde om te draaien?
Eik wil ik sowieso wel een functie zien die bij editen en kwoten volledig alle posts omdraait (inc pagina's dus), maar dat is vaker al afgewimpeld...
En als dat ook niet kan, mag er dan wel een pulldown-ding bij editen/kwoten??? Dat lijkt me niet zoveel moeite
Ik vind dit zoooo klote
Mijn vraag dus: kan het nou niet instelbaar worden om de pagina-volgorde om te draaien?
Eik wil ik sowieso wel een functie zien die bij editen en kwoten volledig alle posts omdraait (inc pagina's dus), maar dat is vaker al afgewimpeld...
En als dat ook niet kan, mag er dan wel een pulldown-ding bij editen/kwoten??? Dat lijkt me niet zoveel moeite