Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Moeilijkheden bij kwoten/editen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je een bericht edit op pagina X waarbij X groter is dan 1, dan zie je in eerste instantie pagina 1 onder je bericht...

Ik vind dit zoooo klote :/ Als je nl in topics van bijv 8 pagina's zit, dan moet je dus 7x op Volgende pagina oid klikken en da's niet fijn als je dus 7x100 posts in moet laden (grote topics, IE is niet zo snel enzo :X )

Mijn vraag dus: kan het nou niet instelbaar worden om de pagina-volgorde om te draaien?

Eik wil ik sowieso wel een functie zien die bij editen en kwoten volledig alle posts omdraait (inc pagina's dus), maar dat is vaker al afgewimpeld...

En als dat ook niet kan, mag er dan wel een pulldown-ding bij editen/kwoten??? Dat lijkt me niet zoveel moeite

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 15:41
Als je een bericht quote dan zie je wel de pagina van het bericht wat je qoute.

Wat is een pulldown-ding? Een pulldown voor het selecteren van een pagina :?

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Ik vind dit zoooo klote Als je nl in topics van bijv 8 pagina's zit, dan moet je dus 7x op Volgende pagina oid klikken en da's niet fijn als je dus 7x100 posts in moet laden (grote topics, IE is niet zo snel enzo )
Je zou toch ook gewoon bij je prefs de volgorde van de berichten kunnen omdraaien of niet? :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Osiris
  • Niet online
Jasper schreef op 30 May 2003 @ 07:44:
Als je een bericht quote dan zie je wel de pagina van het bericht wat je qoute.

Wat is een pulldown-ding? Een pulldown voor het selecteren van een pagina :?
Als ik een bericht van pagina 8 oid kwootedit, dan krijg ik pagina 1 te zien hoor..

Okay, het gaat dus om het editen :)
Waarbij het dus ook nuttig is om op de goeie pagina te zitten... Immers, soms (vaak) wil je een post die er nog net boven is gekomen mee-kwoten :)

En ja, ik bedoelde dat pulldown-menu voor het selecteren van een pagina :)
DeverauX schreef op 30 May 2003 @ 07:53:
[...]

Je zou toch ook gewoon bij je prefs de volgorde van de berichten kunnen omdraaien of niet? :)
Voor "normaal" bekijken heb ik 't toch liever zo :/ Kweet 't, ben vaag :+

[ Voor 43% gewijzigd door Osiris op 30-05-2003 07:56 ]

• Osiris
  • Niet online
Schopje :*

edit:
Hm, nog maar 1 dag geleden... Dacht alweer enkele dagen... 48-uurs-ritmes zijn toch niet bevorderlijk voor je week-perceptie :P

[ Voor 88% gewijzigd door Osiris op 31-05-2003 16:42 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

momania

iPhone 30! Bam!

Ik zie het probleem nog steeds niet hoor.
Waarom zou je al een bericht van een paar pagina's terug nog willen editen en dan ook nog een ander daar in quoten? (en niet kwoten).
Zo vaak komt dat volgens mij niet voor...

trouwens:
Nog iets anders: het kicken van een topic - na 1 uur, 1 dag of 2 maanden
is NIET nodig. Dit zal eerder een reactie uitstellen, aangezien we antwoorden als er echt iets te melden valt.
Alle bugs worden altijd gelezen, en altijd in ogenschouw genomen. Geen reactie betekent niet "geen interesse".

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Osiris
  • Niet online
momania schreef op 31 May 2003 @ 16:47:
Ik zie het probleem nog steeds niet hoor.
Waarom zou je al een bericht van een paar pagina's terug nog willen editen en dan ook nog een ander daar in quoten? (en niet kwoten).
Zo vaak komt dat volgens mij niet voor...

trouwens:

[...]
Ow, zal wel een nieuwe FAQ hier zijn dan :+ (I'll keep it in mind, sorry)

Maar t komt volgens mij nog wel wat keer voor dat je een post boven je alsnog erin wilt editen :) Althans, bij users die niet meteen een nieuwe post maken natuurlijk :/

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

fixed in 1.9

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.