Ik heb een Terratec DMX6 Fire 24/96 geluidskaartje op windows XP runnen. De geluidskwaliteit enzo is allemaal prima. Een ding erger ik me toch kapot aan; in elke audio-type, of het nu TV, mp3, windowsgeluidjes, Games of wat dan ook is, op een willekeurig tijdstip hoor je iets van trrrrrrrrrrrrrrrrrrrt, een soort hapering alsof de mp3 niet goed is of een CD slecht ofzo.
Ik heb van alles geprobeerd, oudere drivers, nieuwste drivers. Heb verder alles maximaal geupdate, dus windows, moederbord (A7N8X) etc. maar niks helpt. Het blijft altijd maar terugkomen. Het heeft niks met wat je doet te maken, dat maakt het zo vreemd.
Ik heb nog een beetje in oude topics gekeken en daar stond hetzelfde probleem voor oudere terrateckaartjes in maar daarbij geen oplossing.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen of waar het aan ligt?
Ik heb van alles geprobeerd, oudere drivers, nieuwste drivers. Heb verder alles maximaal geupdate, dus windows, moederbord (A7N8X) etc. maar niks helpt. Het blijft altijd maar terugkomen. Het heeft niks met wat je doet te maken, dat maakt het zo vreemd.
Ik heb nog een beetje in oude topics gekeken en daar stond hetzelfde probleem voor oudere terrateckaartjes in maar daarbij geen oplossing.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen of waar het aan ligt?