Toon posts:

HERCULES 3D PROPHET 9700 PRO vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey gasten, ff een vraagje..

Afbeeldingslocatie: http://www.beyond3d.com/reviews/hercules/3dprophet9700pro/images/9700_front.jpg

er zit daar een kabel aan die volgens mij een voedingskabel is, maar kan iemand mij vertellen wat de bedoeling is met die kabel? ik wil de kaart gaa kopen namelijk, maar ik snap niks van die kabel. het heeft ook 2 uiteinden, mischien 1 in de mobo en 1 in de voeding?

bedankt alvast ;)

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
DAn krijgt ie extra stroom :)

Heeft mijn 9700 nonpro ook

1 Gaat er in je voeding, de ander blijft "over" zodat je geen molexstekker kwijt bent.

Grolsch Royce!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Simpel...net zoals een P4 tegenwoordig al zoveel stroom zuipt dat de systeem bus het niet kan leveren zijn videokaarten van tegenwoordig ook relatief gezien zuipschuiten en kan de AGP poort niet meer genoeg leveren.

Daarom bouwen ze dus efkes een connectortje in zodat je het makkelijk op de 12 volt lijn van je pc kan aansluiten!

BTW, zo'n Vrouwtje/mannetje plug kabeltje zit vaak ook aan je case fans enzo. Het is om meerdere aparaten aan de voeding te koppelen

[ Voor 17% gewijzigd door swampy op 30-05-2003 02:29 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
thanks jongens :) weet ik dat ;)

maakt het trouwens uit welke ik in mijn voeding prik? of gewoon het langste uiteinden denk ik.. ?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 02:48 ]

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 02:48:

maakt het trouwens uit welke ik in mijn voeding prik? of gewoon het langste uiteinden denk ik.. ?
Ja, die 2de aansluiting is er volgens mij zodat je geen aansluiting kwijtraakt door je videokaart :)

Sommige goedkope voedingen hebben maar 4 molex connectors en als je dan al 4 IDE devices in je bak heb hangen is dat toch een probleem ;)

(namen van produkten hoef je hier trouwens niet met hoofdletters te tikken ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Killalot op 30-05-2003 02:56 ]

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 14:55

Metro2002

Memento mori

Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 02:48:

merk je snel genoeg, er past er namelijk maar 1 :D

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Koop het kaartje gewoon en dan zie je wel hoe je het moet aansluiten, je voeding moet wel zwaar genoeg zijn.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Dit is best wel basic en zeer zeker terug te vinden (manual, search etc.). En gaarne de volgende keer wat minder kwistig met hoofdletters in de topictitle ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.