Toon posts:

ca. 360.000 rc5 blokjes te geef...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ff denken, waar zal ik eens beginnen?

Na 200 dagen mee te draaien met rc5 had ik eigenlijk verwacht een wat betere score neer te kunnen zetten. Ongeveer 3 maanden geleden heb ik afspraken kunnen maken met 2 systeembeheerders die toegezegd hebben de systemen welke zij tot beschikking hadden te infecteren met de rc5-client. Helaas is dit op niets uitgelopen en heb ik toen de tijd het geheel te veel verdedigd omdat ik in de stellige overtuiging was dat dit wel goed zou komen. (helaas dus niet)

Na een tijd lang onder eigen naam verder te zijn gegaan, moet ik helaas een punt achter het rc5 verhaal zetten. Momenteel draaien er wat machines op mijn werk, maar wordt hierover een beetje moeilijk gedaan. Dus heb ik besloten om de clients hier stop te zetten en het geheel over te dragen aan iemand die er nog wel zin in heeft en zich verder fanatiek inzet voor DPC.
Momenteel staat de teller op 352.nogwat en zal morgen mijn laatste flush doen, waardoor het geheel rond de 360.000 blokjes zal komen.
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=270277 is de link voor de nieuwsgierige mensen onder ons ;)

Wie heeft interesse?

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Ik ben zeer geintresseerd!

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 16:42
De 3000ste member van DPC ? Iemand die zich een tijd lang actief heeft ingezet voor de DPC ? Femme ? Verzin eens iets leuks zou ik zeggen :)

We spend our years as a tale that is told

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

NEE NIET AAN FEMME!! die ben ik namelijk net voorbij gegaan :9 :)

geef maar aan chackotay, die doet toch al zo weinig ;)

Serious mode: geef maar aan iemand die op, pak em beet, de 39e plek staat van de DPC (overall standings)

Mijn iRacing profiel

• crisp
  • Laatst online: 09:50

crisp

Devver

Pixelated

blauwe: ik heb gezien dat je sowieso nog niet aangesloten was bij DPC, dus ik vind het tof dat je hier je blokjes aanbiedt zodat ze mee gaan tellen voor ons :)
Dutchman! heeft al wat goede suggesties gedaan, en daar sluit ik me volledig bij aan!

Intentionally left blank

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb 2 maanden geleden ookal zoiets gedaan om 20.000 blokjes weg te geven ...

maar aangezien ik nu weer meedoe zou ik ze toch NIET willen hebben ... ik vindt het veel leuker om ZELF te sparen !

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik stem voor Andy, Onno of Chaos, omdat die veel voor DPC hebben gedaan (resp. megadumper van het 1e uur, statsman en beheerder van het DPC-domein).

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Laatst online: 26-05 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja, geef ze aan een goed doel. Persoonlijk vind idd de opties van wildhagen wel wat.
Mijn stem zou gaan naar Chaos.

• Coen Rijkaart
  • Laatst online: 09-04-2024
Ik stel voor om dr een poll voor op starten op www.dutchpowercows.org ofzo :)

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
/me voelt zich zeer vereerd :o

Ik wil er wel even een poll voor maken, maar ik denk niet echt dat dat objectief overkomt aangezien ik de admin ben daar :).

Verwijderd

Ik zou ze zeker niet aan zo'n JUNIOR MEMBER als "coen rijkaart" geven.

Nee, geef ze dan aan iemand die zich goed inzet voor het goede doel!

Of doe een prijsvraag! Degene die het grootste bedrag naar een echt goed doel wil schenken krijgt die 360k

Verwijderd

Blauwe, allereerst waardeer ik je gift, maar ik vraag mij een aantal dingen af.

Je komt hier op het forum, dus je kent de DPC en Tweakers en GoT.
Heb je helemaal geen interesse meer in RC5, of komt het omdat je teleurgesteld bent in je eigen verwachtingen. Met andere woorden. Kun je niet thuis op je computer verder gaan met RC5.
Je zou dan op het adres wat je hebt gewoon verder kunnen flushen. Je joint vervolgens DPC.
Tuurlijk worden dat geen geweldige hoge scores, maar so what. Elk lid is er een. Dat je bepaalde verwachtingen niet kunt waar maken ach. Politici kunnen dat ook niet, dus ik val daar niet zo over.

Ik hoop dat je je bedenkt en interesse blijft houden in het RC5 project.
Mocht je je complete interesse in RC5 verloren zijn, tja helaas. En anders zou ik zeggen: Join zo snel mogelijk DPC.

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

ik ben het eens met schumi ga toch lekker door als het echt alleen de stats zijn die je vind tegen vallen join een team [zelfreklamemodus] Dutch Cow Clan bijvoorbeeld [/zelfreklamemodus] zien de stats er meteen een stuk fleuriger uit en dan zit je ook nie meer met het probleem waar die 360.000 blokjes heengaan die zet je bij het team dat je joint :)

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

Verwijderd

Ik zou zeggen geef ze aan "Wiho of aan Interior Lulu...om ze nog hoger in de ranglijsten te schieten...zij doen ook heel veel voor DPC, qua blokjes..

Dus ik stem voor Wiho of Interior Lulu

Greetz WildGibbon

• weird0

weird0

The Luck is Dying

vroeger had je toch het probleem dat het verschil tussen rijk en arm zo groot was

zo'n effect krijggie nu ook als je voor wiho of interior lulu gaat retiren het is unfair voor de kleinere subteams omdat die een dan nog kleinere kans hebben bovenaan te komen staan

Verwijderd

He blauwe, tof dat je die blokkies toch nog dumpt. Ik werd al een beetje depressief van de gedachte aan 500k blokjes die naar het digitale niets verbannen zouden zijn.

Overigens : Niet te lang wachten he, voordat die blokkies dubbel worden uitgegeven.

• Dutchman!
  • Laatst online: 26-05 16:42
Weirdo: en het hele idee van een subteam is weer niet eerlijk t.o.v. de mensen die onder eigen account flushen. Als ik enige invloed op het proces mag hebben dan hetvolgende: retire het niet naar een subteam tenzij je het zelf actief joined :) Maarja, het leukste is natuurlijk als je gewoon de DPC joined en blijft doorgrazen

We spend our years as a tale that is told

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Kleine opmerking:

Ik neem aan dat je je email adres wil retiren? (hmz dat was een vraag naja whatever :))

Enne aan wie... tjsa...ik stem voor femme denkik :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik vind het natuurlijk ook nit erg om blokjes te ontvangen. Maar ik ben wel van mening dat als je ze et een doel wilt geven, je beter ze aan een drijvende kracht achter DPC kan geven, of ze beloven aan lid #3000 om zo meer reklame te maken voor DPC.

(maar dan lopen we wel het risiko dat mensen een extra account gaan opzetten om #3000 te worden)

• weird0

weird0

The Luck is Dying

kan je ze nie anoniem op een mf6 server pleuren ofzow ?

Verwijderd

Topicstarter
hmzz, sjah er zijn verschillende opties idd.
Op mijn werk kan het allemaal nog wel draaien, maar het leverd vrees ik op termijn wat prob's op en die gok neem ik liever niet (het moet wel leuk blijven natuurlijk)

Okay ik zal het volgende doen:
Ik join opnieuw DPC. Ben gestopt rond de 80.000 blokjes met DPC en toen verder zelfstandig verder gegaan, dus dan komen er iig 360.000 - 80.000 = 280.000 blokjes bij ongeveer en zal thuis de clients opnieuw installeren.
Zal het dan ff aankijken hoe het verder loopt, mocht ik de interesse verder echt verliezen kan ik altijd nog mijn retire doen met mijn email adres toch?
Mocht iemand dit geen goed plan vinden, dan hoor ik het wel.

• procyon
  • Laatst online: 08:51
retire ze in de megaflush onder de naam.. "last gift" ofzo..

geef ze niet weg aan iemand... het zou mij niet leuk lijken want dan weet je niet zeker wat je nou wel, en wat je nou niet, hebt gedaan voor het rc5 project..

dat de blokjes bij de DPC komen is natuurlijk altijd een goeie zaak..!! :)

• Elteor
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Welcome Back blauwe :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Blauwe:

Welcome back idd, maar doe geen overhaaste dingen. Join iig eerst DPC en kijk ff of er niet een leuk subteam is waar je je bij wilt aansluiten, die zijn er genoeg, dat maakt het weer een stuk leuker om te volgen.

Verwijderd

Blauwe:

Welcome back idd, maar doe geen overhaaste dingen. Join iig eerst DPC en kijk ff of er niet een leuk subteam is waar je je bij wilt aansluiten, die zijn er genoeg, dat maakt het weer een stuk leuker om te volgen.

foutje,te snel geklikt :o

Verwijderd

Hee Blauwe,

Welkom terug.

Ga zelf weer meedoen en schenk ze aan jezelf.
Komop man het is hardstikke leuk.

• Tuinhark
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Ja psies...

"blauwe? Was dat niet die knakker die..."
Ja, idd, 'die knakker' die een tijdje terug van ons forum was afgestapt omdat die het hier niet meer leuk vond. (Euh, ofzo. :))

Ik zou ook gewoon zeggen: blijf lekker meedraaien met je compu(s) thuis! Je staat iig al hoger dan ik, wat wil je nog meer?! :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Yep.. gewoon stoppen met zo moeilijk doen! Het lijkt wel of het bij jou is: meedoen als topper of niet meedoen.

Gewoon niet drukmaken en kijken wat je bij elkaar kan sprokkelen.. alle beetjes helpen. (als dat niet zo zou zijn, kon ik ook stoppen)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
He blauwe, goed jou hier weer terug te zien joh! Ik vroeg me toevallig gisteren nog af hoe het nou eigenlijk met je ging en of je nog met RC5 meedeed in het algemeen en wat je gedachten nu over DPC waren.

De laatste keer dat ik iets over je gehoord had was namelijk van Andy dat je misschien weer terug zou komen bij DPC omdat je er over na aan het denken was. Maar nu is het toch goed om te horen dat je na al die opmerkingen naar jouw adres, nadat je gepost had dat je 500.000 ging flushen, niet helemaal meer boos bent op de DPC leden.

Maar wat betreft die 352.000+ blokken zou ik als ik jou was gewoon lekker zelf doorgaan en ze dus ook op jouw account laten staan

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
[extreme lieg en sarcasme modus]
Ik zou ze aan je grootste fan schenken...
(that would be me)
[/extreme lieg en sarcasme modus]

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

[Diplomatieke modus]
En zullen we het voorlopig maar in die modus houden ;) RubZie ?
[/diplomatieke modus]

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
Andy mot ze hebben

Verwijderd

Pleur ze gewoon op anoniem@tweakers.net ofzo, dan wordt niemand er beter of slechter van.

Verwijderd

Rubzie mag ze hebben want die heeft 60k verloren op WAN, en toen moest hij heel hard huilen en dat was heel zielig..

• Falcon
  • Laatst online: 26-05 15:27

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

STUUR ZE NAAR DE MEGAFLUSH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vraag maar aan Wildhagen wat de keyserver instellingen zijn!

Ciao!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Dat kan dus niet, want die blokjes zijn al geflushed!

Ik zou zeggen hou ze gewoon zelf en gewoon door grazen.

• crisp
  • Laatst online: 09:50

crisp

Devver

Pixelated

Als je de topic goed doorgelezen hebt dan had je kunnen weten dat blauwe zich weer aangesloten heeft bij DPC en vrolijk doorgraasd (nummer 110 binnen DPC).
blauwe: welkom terug; ik hoop dat je het plezier in het grazen kan hervinden ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1