Ik heb een vraag voor een collega, hij heeft een Toshiba p100 laptop gekocht. Op zich werkt die prima. Alleen er zit een soort slot op. Na een x aantal minuten de laptop met rust te laten slaat deze op een soort hardware slot. Er staat ook een slotje afgebeeld in het LCDtje. Hij had het gerucht gehoord over een toetsen combinatie. Weet iemand meer af van dit slotje. Ik kon er zelf geen onderwerp over vinden en de FAQ hielp mij ook niet. Hoe haal ik deze vergrendeling ervan af. Ik kan wel gewoon in de BIOS komen en windows is al geherinstalleerd. Het is dus geen software matig slot.
Heb je al op de Toshiba support site gekeken? Ge-googled eventueel?
schoppen is pas na 24 uur toegestaan... ff geduld dus
schoppen is pas na 24 uur toegestaan... ff geduld dus
Zou je misschien een plaatje kunnen posten, zodat iedereen kan zien wat voor een icoontje je precies bedoeld? Ik kan hier zo snel niet uit opmaken om wat het zou kunnen gaan.
Ken je zo'n icoontje die in je windows browser heb om te laten zien dat je op een encrypted pagina staat. Precies zo'n icoontje. Maar dat in de onderste lcd scherm. Dus daar waar ook de batterijen staan aangegeven. Ik heb bij Toshiba gekeken maat die hebben geen informatie over zulke oude laptop en google kon er weinig mee want die stuurde me naar bios sloten en windows gebruikers profielen
Verwijderd
BIOS sloten?
is het niet daar dat je kan gaan zien?
ergens in je BIOS staat dit vast in, de optie om te vergrendelen
waarschijnlkijk kan je deze optie wel uitzetten...
is het niet daar dat je kan gaan zien?
ergens in je BIOS staat dit vast in, de optie om te vergrendelen
waarschijnlkijk kan je deze optie wel uitzetten...
Je kunt een boel zeggen van Toshiba, maar niet dat ze geen informatie (zelfs nog drivers) hebben over oude laptops. Kijk maar eens hier
je moet even goed speuren wat voor ding het nu precies is, want er is geen model p100 (je bedoelt vast: pentium 100). Je moet dus het model weten - staat er vast wel ergens op. En daarop kan je prima google'n.
I have usernames older than you.
Welk type toshiba is het? overal bieden zij nog documentatie over, ik ben toevallig vorige week op zoek geweest naar info over een 486 laptop, en ook gevonden.
Pagina: 1