Orange & Red
zal wel '/zoekertje' zijn bedenk ik me net
[ Voor 46% gewijzigd door Glashelder op 30-05-2003 00:32 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
oh TV-Kaart, ik dacht videokaart
[ Voor 15% gewijzigd door Glashelder op 30-05-2003 00:37 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik ben benieuwd wat je erop aansluit... beamer?
RGB lijkt me altijd een beetje overdreven (ik heb dan ook niet iets van een thuisbios)
{signature}
De FAQ biedt heel veel info over het hoe en wat van de verschillende kabels/aansluitingen. Als je een weekend niks te doen hebt: http://www.itccomp.nl/htwebf/Documenten/eigeninfo.htm
Maar nu hoop ik dat er iemand antwoord op mn vraag heeft, want ik wil erg graag datzelfde gruwelijk mooie beeld als YUV Standalone DVD spelers hebben.
@ Voutloos
Ik sluit het op mn breedbeeld aan, die heeft RGB ondersteuning.
[ Voor 9% gewijzigd door C4M1 op 30-05-2003 00:46 ]
Orange & Red
Op mijn breedbeeld zit trouwens een normale VGA in en daar werkt elke normale videokaart op. Ikzelf gebruik de VGA uit van een ATI All in Wonder radeon. DVD beeld via Power DVD op mijn HT-PC is beter dan dat wat ik via een low-cost DVD speler had. Dit ondanks feit dat mijn TV maar 640 x 480 ondersteunt in VGA modus.
[ Voor 3% gewijzigd door BartNL op 30-05-2003 19:47 ]
Verwijderd
yep heb ik ook. maar dan met een noname gf4mx460 op een matchline breedbeeld tvBartNL schreef op 30 mei 2003 @ 19:47:
maar op de website van ITC die jij noemt verkopen ze radeon modificatie a 35 Euro? Sowieso kunnen zij wanneer jouw TV geschikt is wel een kabeltje leveren lijkt mij
Op mijn breedbeeld zit trouwens een normale VGA in en daar werkt elke normale videokaart op. Ikzelf gebruik de VGA uit van een ATI All in Wonder radeon. DVD beeld via Power DVD op mijn HT-PC is beter dan dat wat ik via een low-cost DVD speler had. Dit ondanks feit dat mijn TV maar 640 x 480 ondersteunt in VGA modus.
Ik heb die lui net om advies gemailt. Er staat zo ongelovelijk veel informatie op hun site en het productscale is dermate breed dat ik door de bomen het bos niet meer zie.maar op de website van ITC die jij noemt verkopen ze radeon modificatie a 35 Euro?
het gaat meer over mn videokaart dan mn tv. Of praat je nu over een VGA->Scart ofzo??Sowieso kunnen zij wanneer jouw TV geschikt is wel een kabeltje leveren lijkt mij
Wat voor brute breedbeeld heb je dan?Op mijn breedbeeld zit trouwens een normale VGA in en daar werkt elke normale videokaart op
Orange & Red
VGA heb ik dus niet op mn Aristona WA8416 (Philips 32PW8206).
De BNC mod is meer om RGBHV naar buiten te krijgen voor projectoren.
Component op een TV kaart hebben ze ook nog nooit gezien.
Als enige mogelijkheid kon ik nog met powerstrip Interlaced RGBs proberen uit te sturen maar dat ging waarschijnlijk niet lukken.
Case closed...
Orange & Red
ja maar ik weet dus niet of jouw TV dat aan kan maar begreep dat wel uit je vraagstelling. Maar effectief weet ik heel weinig over deze materie en kan ITC je waarschijnlijk wel vertellen wat er mogelijk is.[...]
het gaat meer over mn videokaart dan mn tv. Of praat je nu over een VGA->Scart ofzo??
hebben ze al gedaan dus
zie dit oude topic wat ik ooit er over opende. Is dus een ouder Philips toestel. Het verschilt bij normale CRT TV eigenlijk per merk / toestel of er VGA ingang op zit en hoeft dus niet direct een dure plasma oid te zijn. Momenteel hebben bijvoorbeeld alle iets luxere Grundig TV's een VGA in optie. Bij de duurste types zit 'ie er standaard op. Andere merken weet ik zo niet maar leveren zeker ook wel modeelen met VGA in.[...]
Wat voor brute breedbeeld heb je dan?
[ Voor 11% gewijzigd door BartNL op 30-05-2003 21:20 ]
(Quote) 'Eigenlijk is een TV met RGB Scart Input een laag resolutie fixed sync monitor...'
Aan de hand van onderstaand schema ga ik denk ik maar eens wat solderen:

Omdat ik momenteel alle 2 VGA aansluitingen op mn GF4 in gebruik heb komt er misschien vroeg of laat wel een Matrox kaartje bij, maar dit lijkt me toch leuker om mee te beginnen. Ben erg benieuwd naar de winst tov de huidige S-Video aansluiting.
Orange & Red

Kant en klaar te bestellen op http://www.elektronicaonline.nl/ voor €6,- (2m)
Orange & Red
Even dit topic omhoog kicken.C4M1 schreef op zaterdag 31 mei 2003 @ 12:58:
Voor de geinteresseerden:
[afbeelding]
Kant en klaar te bestellen op http://www.elektronicaonline.nl/ voor €6,- (2m)
Werkt een dergelijke kabel in de volgende setup.
PC met VGA aansluiting en Panasonic plasma met scart aansluiting (heeft ook component).
{signature}
Yep, zowel scart 1 als nummer 3 ondersteunen RGB.Voutloos schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:21:
Je weet dus al zeker dat je TV een RGB signaal ondersteunt, dus dat zou moeten werken ja.In de TV-out FAQ staan ook een aantal linkjes over VGA -> SCART.
Binnenkort eens zo'n kabeltje halen.