bestande systeem is dus weg/corrupt, de MBR en partitie table zijn verder ok (windows kan hem vinden) maar als ik we op wil kijken krijg ik error "h: is not accesable, paramiter is incorrect"
chkdsk zegt "unrecoverable error" en scandisk in windows begint niet eens
word nog wel herkent als NTFS partitie trouwens
r-studio kan zonder problemen alle files terug vinden, maar ik heb geen ruimte om ze tijdenlijk neer te zetten.
normaal als dit zou zijn gebeurt had ik fff een 2de HD gehaalt in de winkel en dan alle data daar op gekopieert en als ik klaar ben terug brengen, maar het is hemelvaart (or zoiets
) dus winkels dicht 
dus ik loop al de heledag te zoeken naar iets wat je bestand system herstelt zonder dat je die 2de HD or partitie met genoeg ruimte nodig hebt. tot nu toe zonder veel geluk.
als R-studio alle bestanden "zo" (na 3 kwarties scannen) kan lezen moet het toch ook mogenlijk zijn om de "bestands table" (officiele naam?) weer terug te zetten, en de schijf weer leesbaar te maken voor windows, of mis ik dan iets?
plz enlighten me
X-QQQ voor spelling, dyslact...disleck...diesl... WOORDBLINDHEID zuigt.
chkdsk zegt "unrecoverable error" en scandisk in windows begint niet eens
word nog wel herkent als NTFS partitie trouwens
r-studio kan zonder problemen alle files terug vinden, maar ik heb geen ruimte om ze tijdenlijk neer te zetten.
normaal als dit zou zijn gebeurt had ik fff een 2de HD gehaalt in de winkel en dan alle data daar op gekopieert en als ik klaar ben terug brengen, maar het is hemelvaart (or zoiets
dus ik loop al de heledag te zoeken naar iets wat je bestand system herstelt zonder dat je die 2de HD or partitie met genoeg ruimte nodig hebt. tot nu toe zonder veel geluk.
als R-studio alle bestanden "zo" (na 3 kwarties scannen) kan lezen moet het toch ook mogenlijk zijn om de "bestands table" (officiele naam?) weer terug te zetten, en de schijf weer leesbaar te maken voor windows, of mis ik dan iets?
plz enlighten me
X-QQQ voor spelling, dyslact...disleck...diesl... WOORDBLINDHEID zuigt.
[ Voor 14% gewijzigd door Countess op 29-05-2003 22:48 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!