Toon posts:

Win ME en Winroute

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag ieder1...

Ik draaide onder win98 altijd winroute om mijn inetconn. te sharen , maar onder ME wil ie mijn netwerkkaarten (farallon&3com) niet vinden.....
Volgens de site van tinysoftware moet ie wel onder ME werken.......:?

Iemand hier ervaring mee cq een intelligente bijdrage tot een oplossing voor????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

ik neem aan dat je wel de nieuwste build van winroute hebt genomen? iets oudere releases werken namelijk nog niet onder m.e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit klopt wel..

schijnbaar worden de netwerkkaarten onder ME anders aangesproken ofzo, want wat je ook doet, hij herkent ze niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JA ik heb de nieuwste winroute, het is vaag.....het lijkt wel alsof de netwerkstructuur ander is in ME, maar in de GUI lijkt ie het zelfde......

Niemand met een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Je bent gek als je onder win ME een suffe proxyserver gaat installeren. Helemaal niet nodig. Win ME heeft zelf een ICS (internet-connectie-sharing) optie. Dat is veel eenvoudiger en makkelijker. Alle ports en sock zijn automatisch geopend. Kijk gewoon in de help om te kijken hoe je dat moet instellen (anders krijg ik pijne vingers.)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:39

Tachyon

pop the glock

Je bent gek als je onder win ME een suffe proxyserver gaat installeren.
WinRoute is meer dan een suffe proxyserver.
Die gebruik ik niet eens. De NAT-functionaliteit van WinRoute werkt prima. Ik moet me sterk vergissen als ICS ook niet gebaseerd is op het NAT-protocol. WinRoute werkt ook prima als mail-daemon en heeft een ingebouwde vuurmuur op de koop toe.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je haalt me de woorden uit de mond, proxymogelijkheden gebruik ik niet, het gaat mij om de NAT en vuurmuur idd..

Maar nog niemand die dit onder ME aan de praat heeft gekregen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 04 december 2000 13:21 schreef mbitnl het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mond, proxymogelijkheden gebruik ik niet, het gaat mij om de NAT en vuurmuur idd..

Maar nog niemand die dit onder ME aan de praat heeft gekregen????
Ik schop dit topic ff omhoog nu ik um in de search heb gevonden, omdat ik met het zelfde probleem zit.

Ik draaide tot voor kort Internet Connection Sharing, maar aangezien je daar geen portmapping mee kan maken (voor zo ver ik weet, of kan dit wel?) wilde ik een programmatje draaien wat dat wel kan.

Ik heb op advies van de winroute online guide en een kennis van me ICS geuninstalleerd én de drivers van mijn beide netwerkkaarten en de tcp/ip protecollen opnieuw geinstalleerd, maar het mag allemaal niet baten, wat ik ook doe: WinRoute ziet geen interfaces.

Iemand die een oplossing weet voor dit probleem of een alternatief heeft?

En nee, ik kan niet onder windows ME uit hier, waarom doet er niet toe, maar is wel een gegeven, dus ga niet lopen schreeuwen dat ME zuigt enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
* Roelant is zo onbeleefd dit topic nog even een trap de lucht in te geven, in de hoop dat de avondcrew is gearriveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProZa|IA
  • Laatst online: 15-06-2005
Wat bij wel eens geholpen heeft is de verbindingen vanuit winroute te maken. Dus eerst wegknikkeren en maken vanuit winroute. Bij mij was het een W2K bak dus helemaal zeker weten of dit kan weet ik niet maar het is misschien wel een optie.

Suc6

Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op vrijdag 23 maart 2001 08:41 schreef ProZa het volgende:
Wat bij wel eens geholpen heeft is de verbindingen vanuit winroute te maken. Dus eerst wegknikkeren en maken vanuit winroute. Bij mij was het een W2K bak dus helemaal zeker weten of dit kan weet ik niet maar het is misschien wel een optie.

Suc6
T gaat niet om ras lijnen maar om gewone ethernetkaartjes he?
Pagina: 1