Toon posts:

svcd met nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

weet iemand hoe je svcd kan branden met nero met audio ondersteuning want het probleem is als een cue/bin bestand brandt via mijn brander { ik brand met cdrwin } en hem dan afspeel dan heb ik via mijn standalone dvdspeler geen audio ????

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt

Verwijderd

Word standaard ondersteund door Nero.

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56

mno

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 21:44:
weet iemand hoe je svcd kan branden met nero met audio ondersteuning want het probleem is als een cue/bin bestand brandt via mijn brander { ik brand met cdrwin } en hem dan afspeel dan heb ik via mijn standalone dvdspeler geen audio ????
Dit lijkt me niet met je software te maken hebben. Een cue/bin bevat normaal precies de juiste informatie en als je die met CDRwin brandt moet het goed gaan (tenzij je .bin gewoon niet goed is).

Wat me eerder de oorzaak lijkt:
1. Je DVD speler ondersteunt SVCD niet (of niet goed)
2. De geluidsinstellingen van je DVD speler staan verkeerd (bijvoorbeeld ingesteld op digitaal-uit terwijl je gewoon het geluid via je TV wil horen).

Gewoon rösti

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:05

Zoefff

❤ 

Dit valt bijna onder de catagorie "Bull-shit-reply" volgens mij :/

TS heeft daar nix mee te maken. Hij brand een .bin op een cd, dus alles is al in het goede formaat ed.

-De .bin kan beschadigd zijn, of niet goed gemaakt zijn, waardoor het filmbestand geen audio bevat
-De DVD speler van de TS ondersteund geen (s)VCD's, en speelt daarom geen geluid af...

Wat je kan doen is je .bin (als je die nog hebt) openen met een programma ala Isobuster of Deamontools, en hem dan op je hdd te zetten. Vervolgens kan je het filmbestand openen met je mediaplayer, en kijken of het geluid het daar wel doet.

Werkt het wel => DVD speler ondersteund het niet
Werkt het niet => Waarschijnlijk is het filmbestand dan corrupt

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 15:55

Strikie

Athletics

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 21:55:
Word standaard ondersteund door Nero.
Nee, niet standaard, daar moet je de SVCD pluging voor bijkopen.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Je kan altijd een SVCD branden met Nero.

Voor het maken van een SVCD video bestand heb je waarschijnlijk de plugin nodig.

Zelf brand ik regelmatig SVCD's met Nero, maar deze bestanden hoeven dan alleen maar op cdr gezet te worden.
paella schreef op 01 June 2003 @ 11:58:
[...]

Nee, niet standaard, daar moet je de SVCD pluging voor bijkopen.
Pagina: 1