Chaintech 7NJL3 nieuw ?

Pagina: 1
Acties:

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Ik was even aant zoeken naar nforce 2 bordje, en stuit op een njl3 vna Chaintech bij Alternate voor 79 euro (met lan, en zonder lan 74 euro). Nu ben ik gaan zoeken, maar kan nergens info vinden over dit bordje, zelfs niet op de chaintech site! Mijn vermoeden rijst dat dit een mobo is uitgevoerd met een goedkopere nforce2 chipset, zonder dual ddr (zou toch uitkomen ??) edit: Ik denk dat de chaintech een nforce2 400 non ultra beschikt, naar aanleiding van dit nieuwsbericht nieuws: nVidia komt met single-channel nForce2 400-chipset. Iemand die mij kan bevestigen ?.

[ Voor 18% gewijzigd door Tutti-frutti op 30-05-2003 09:20 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-08 05:39
http://www.chaintech.com....pec.asp?MPSNo=13&PISNo=13 is enige wat ik zie staan op de chaintech site en die is wel ultra. Ik zou ze gewoon even mailen

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Hmmm... niet echt veel informatie, maar hier de reply van alternate:
> Geachte meneer [de tweaker :P],
>
> De Nforce2 chipset is universeel in zijn eigenschappen, en ondersteunt
> dus altijd dual channel ddr. Dat prijs lager is dan andere borden zal
> vermoedelijk te maken hebben met de overklokbaarheid van geheugen en
> processor, en de extra mogelijkheden qua bijgeleverde software en
> faciliteiten.
>
> Met vriendelijke groet,
> Inge Janse
> Alternate technische dienst

4015Wp west (Dordrecht)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:11

Piggen

Lekker bakkie

Zou best kunnen dat dit een uitgekleed (dus geen Apogee) bordje met die single channel chipset is. Alleen erg raar dat die niet op de Chaintech site staat :/

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
mpmad schreef op 31 May 2003 @ 14:25:
Zou best kunnen dat dit een uitgekleed (dus geen Apogee) bordje met die single channel chipset is. Alleen erg raar dat die niet op de Chaintech site staat :/
Vindt ik ook. Maar nog kutter eigenlijk.. aan die reply van alternate hebben we niets. Vermoedelijk minder oc mogelijkheden :S.
In ieder geval ik koop dat ding niet, denk dat er gewoon een nforce 2 400 in zit, zonder dual ddr, de low budget nforce 2 dus, want een Nforce 2 vor 79 euro... lijkt me sterk dat die van chaintech komt met een normale chip. Als het van ecs had geweest, was het geloofwaardig. Misschien komt er nog iemand met ervaring.. ik hoor het graag !
Trustuh!

4015Wp west (Dordrecht)