Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Waarom zou je het willen vervangen? <center> is ook deprecated en <font> tags ook, maar daarom doen ze het nog wel.
En als ik die pagina bekijk doet bij mij (IE6) de <object> tag het ook niet maar de <applet> wel.
En als ik die pagina bekijk doet bij mij (IE6) de <object> tag het ook niet maar de <applet> wel.
code:
1
| <object codetype="application/java" classid="java:AlexWarp.class" width="400" height="300"> |
Als je iets valid wil doen is het mss handig om op www.w3.org te kijken. als het goed is werkt dit. Ik heb laatst met het embedden van flash dit probleem gehad, ik wilde het ook ook met valid code oplossen, en dat is meteen de reden, André. Font en center tags gebruik je toch ook liever niet?
http://www.w3.org/TR/html4/struct/objects.html#h-13.4onder het stukje Applet tags zie je hoe je deze kunt vervangen door object tags
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead