Ik heb alles bahalve een koeler...

Pagina: 1
Acties:

• Skidsteer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 17:10
Wat voor koeler moet er in vredesnaam op een tbird900@weetikveelhoehoogikhemkankrijgen :P?
Er komt een Radeon64DDR in en het geheel prop ik waarschijnlijk in een miditower van AOpen.
En wat is dat voor shit met gaten in kasten, driedubbele heatsinks met fans die een vliegtuig nadoen enzo? Heb ik dat nodig als ik ga overclocken? Niet dat ik erg veel om lawaai geef, maar ik zit dan ook naast een open minikast met een P166 erin, dus what the :Y) do I know about noise anyway...

Verwijderd

coolermaster ch5-5k12
coolermaster cb5-5g12
koperen koelblokkies, waarvan de eerste met heatpipe.
Lijken me goede koelers.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

FOP 38?
Alpha?
Zijn zat goeiûh :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Alpha/delta rulez...
alleen een btje brakke levering, als OC shop ze heeft zijn ze meteen weer uitverkocht (geeft wel weer aan hoe goed ze zijn:))

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

ik heb ook een alpha besteld bij OC-shop en als je snel bent hebben ze ze nog denk ik! die van mij is als het goed is verstuurd :9

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Spire MA324-15 , Dit is zeker een goeie cooler en niet al te duur.Gisteren gehaald op HCC , blijkt beter te zijn als golden orb en vele anderen.

DURON 650@900@1.85V@44 C

Verwijderd

Alpha... evt. met Delta Black Label cooler, MAAR die maken ENORM veel lawaai... dus niet voor diegene die niet van luidruchtige pc's houden :)

Greetz

---------------------------------------------

Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB

Verwijderd

Op vrijdag 24 november 2000 22:57 schreef Rembo het volgende:
coolermaster ch5-5k12
coolermaster cb5-5g12
koperen koelblokkies, waarvan de eerste met heatpipe.
Lijken me goede koelers.
en lekker stil. 30 db maar
Pagina: 1