Toon posts:

kleinste mobiel op dit moment?

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
1 Ik zag dat de siemens cl 50 klein is, maar is dit de kleinste?

2 en heeft die siemens eigenlijk voice dial?

3 zo nee... wat is de kleinste foon met voice dial?

4 en kan er op dit mobieltje ook t-mobile prepaid? (zonder abbo)

ik ben nieuw in deze handel, heb zo'n ding nog nooit nodig gehad :)

Verwijderd

wat meot je met zo'n klein ding?
Je kan niet eens fatsoenlijk 1 toets tegelijk indrukken!

Verwijderd

IS toch mooi he,
Normaal willen mannen altijd de Grootste hebben, behalve bij de mobile telefoon!

Vraag me af, waarom mensen bij mobiele telefoon nooit meer afvragen,
wat is het bereik, hoe is de spraak (voor de andere kant), en hoe is ontvangen geluid.
Ik bedoel, hoe klein moet ie zijn, waar wil je 'm stoppen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 19:20:
LOL ;) ;) Tjah je hebt echt niks aan die kleine K*T telefoontjes :9 , maarja sommige vinden het stoer ;) ;)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55

Sick Nick

Drop the top!

bereik, spraak en kwaliteit is bij alle moderne gsm's van dusdanig goede kwaliteit dat het niet meer uitmaakt welke je neemt omdat het toch wel goed zit. Het is tegenwoordig goed of uitstekend zeg maar, dus daar maakt me zich niet meer druk om. Nu zijn de extra functies boeiend (zie ontwikkeling met camera's erin), het formaat, gewicht, enz :)

Verwijderd

Sick Nick schreef op 29 May 2003 @ 19:22:
bereik, spraak en kwaliteit is bij alle moderne gsm's van dusdanig goede kwaliteit dat het niet meer uitmaakt welke je neemt omdat het toch wel goed zit. Het is tegenwoordig goed of uitstekend zeg maar, dus daar maakt me zich niet meer druk om. Nu zijn de extra functies boeiend (zie ontwikkeling met camera's erin), het formaat, gewicht, enz :)
oj, ok. Ben nog van de oude stempel, wat mobiele telefoontjes betreft :)
Ik vind het bv. belangrijk dat er een goede inbouw carkit beschikbaar is voor
een telefoon, (niet zo'n plugin geval).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 19:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 19:21:
IS toch mooi he,
Normaal willen mannen altijd de Grootste hebben, behalve bij de mobile telefoon!

Vraag me af, waarom mensen bij mobiele telefoon nooit meer afvragen,
wat is het bereik, hoe is de spraak (voor de andere kant), en hoe is ontvangen geluid.
Ik bedoel, hoe klein moet ie zijn, waar wil je 'm stoppen ?
hahah waar wil je hem stoppen i me reet nou goed :X

met het berijk zal het wel goed zitten met die apparaatjes denk ik zo, tis toch geen portofoon of wel :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 19:20:
vandaar dat die voice dial wat me wel wat lijkt, dan hoevie niet zo vaak meer te vingeren... lijkt me gewoon makkelijk zoon klein dingetje in de broekzak :)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Kleinste telefoon met voice dial, de Ericsson T28s :P

Nouja wel de platste tot nu toe.

System specs

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 19:21:
[...]

LOL ;) ;) Tjah je hebt echt niks aan die kleine K*T telefoontjes :9 , maarja sommige vinden het stoer ;) ;)
Dus jij loopt nog met die foon van je oma rond te sjouwen met die handige draaischijf hehehe ;)

Verwijderd

Volgens mij is dit een kleine met een berg optie's.

http://www.sonyericsson.com/T66/

Verwijderd

Topicstarter
Tentacle1 schreef op 29 May 2003 @ 20:03:
Kleinste telefoon met voice dial, de Ericsson T28s :P

Nouja wel de platste tot nu toe.
Kijk daar heb ik wat aan THANX :*)

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:55

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 20:10:
Volgens mij is dit een kleine met een berg optie's.

http://www.sonyericsson.com/T66/
De t600 is kleiner als het goed is, is in ieder geval de opvolger ervan :p

Heb zelf een tijdje de t28s gehad, prima ding en inderdaad lekker plat. Wel wat trage werking in het menu en met sms plus die antenne is vervelend. Met zo'n kleine antenne erop scheelde het wel een beetje maar blijft vervelend.

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 20:11:
[...]

Alleen wordt de t28s (en z'n opvolger: de T39) niet meer verkocht gloof ik :p

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

[...]

Mijn T28s wordt binnenkort vervangen door een T610, interesse?

System specs

Verwijderd

Ik vind trouwens de T68 (i) ook nog steeds een lekker klein en goed telefoontje.

Fractie groter dan de 8310. Dus zit lekker in je broek als je zonder jas de zon trotseert :)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 10:36
[...]

Die T28s is hopeloos verouderd en is ook maar zo'n 2 dagen standby, niet echt super dus :)

Je kan beter naar een nieuwe kleine Ericsson kijken zoals de T66:

Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/digestmobile0109/t66-3ixbt.jpg

:)

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Sir_Killalot schreef op 29 May 2003 @ 20:15:
[...]

Die T28s is hopeloos verouderd en is ook maar zo'n 2 dagen standby, niet echt super dus :)

Je kan beter naar een nieuwe kleine Ericsson kijken zoals de T66:

[afbeelding]

:)
Hey, ff dimmen over mn phone he :P

Ik heb nergens een ander telefoontje gezien die zo plat is dat je em niet voelt zitten in je broekzak als deze, dus... :>

System specs

• Sir_Killalot
Tentacle1 schreef op 29 May 2003 @ 20:17:
[...]

Hey, ff dimmen over mn phone he :P

Ik heb nergens een ander telefoontje gezien die zo plat is dat je em niet voelt zitten in je broekzak als deze, dus... :>
Hij is wel plat, maar qua lengte hoort hij bij de grotere mobieltjes en hij is gewoon te oud :)

[ontopic]

De T600 is ook wel wat idd:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/t600/pic.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 20:10:
[...]

Dus jij loopt nog met die foon van je oma rond te sjouwen met die handige draaischijf hehehe ;)
Hahaha, okay niet zo erg maar heb nog wel een redelijk oude(1 a 2 jaar oud ;) ),.
BTW: me oma heft wel zo'n mooie oude mobiel van minstens 5jaar oud. ;) met draaischijf.

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 16:18

reuzekind

Ik geloof in GoT

Denk toch dat de Ericsson T66 tot nu toe wel de kleinste is, want de siemens moet je nog uitklappen ook.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-05 11:49

Metten

ik hou het graag simpel

Als je per se prepaid wilt is een Sony Ericsson T100 misschien wel een leuke.. Simpel telefoontje, licht en klein en erg goedkoop :)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
kan altijd nog kleiner: Panasonic GD55

Afbeeldingslocatie: http://www.imobile.com.au/images/phone_reviews/panasonic_gd55/GD55-inhand1.jpg
Dimensions 77 x 43 x 17 mm, 51 cc
Weight 65 g

lijkt mij persoonlijk niks, size does matter :)

• Maeslant
  • Laatst online: 11:48
die T100 is echt klein, ziet er grappig uit. Maar ik kan er niet mee smsen .. die toetsen zijn echt veel te klein. Ik zelf heb een Nokia 6610 (super toetsen !), de 7210 heeft geen lekkere toetsen en de 7250 ook niet.

Als ik jou was zou ik echt wel lekker op de toetsen. Is toch vrij belangrijk. Als je alleen een klein en leuk toestel wil neem dan een T100. 99 euro met T-mobile

Verwijderd

De top 3 ziet er denk ik zo uit:

1. Panasonic GD55
2. Sony Ericsson T600
3. Sony Ericsson T66 (niet echt positieve dingen over gelezen, word door SE vaak vervangen met een T600 bij problemen)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 20:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pfff het kan geloof ik nog kleiner
68x32x22 _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/Samsung_A600.jpg

en dees
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/Samsung_Watchphone.jpg

das wel heel small gloovik 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 21:31 ]

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:20
Heel handig dan ben jeje telefoon kwijt en ken je hem gaan zoeken. LOL

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• vehpol
  • Laatst online: 24-03 21:02

vehpol

Go Go Gadget!

sjaaktrekhaak17 schreef op 29 mei 2003 @ 21:51:
Heel handig dan ben jeje telefoon kwijt en ken je hem gaan zoeken. LOL
Als je hem niet op alleen trilalarm hebt staan dan kan je er altijd nog naar bellen. Heb ik al wel vaker nodig gehad :) Beetje dom.

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Ik heb zelf de Nokia 6510, deze vind ik aardig klein, een 3310 is een enorme baksteen ermee vergeleken :)

Verwijderd

siemens sl55

Verwijderd

Topicstarter
Metten schreef op 29 mei 2003 @ 20:31:
Als je per se prepaid wilt is een Sony Ericsson T100 misschien wel een leuke.. Simpel telefoontje, licht en klein en erg goedkoop :)
Dat ding is inderdaad wel ok en gruuwlijk voordelig ja :9 en een te kleine is misschien inderdaad ook weer niet echt makkelijk bij nader inzien

Maar ik probeer hem net te bestellen op de t-mobile site en als ik het formulier wegstuur krijg ik page not found :X 8)7
;( ik heb het al vier keer opnieuw geprobeerd strax staat er een vent aan de deur met 4 van die apparaten |:(

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
de Sewon SG-2000 is op dit moment het kleinste toestel ter wereld

Afbeeldingslocatie: http://www.vivacom.nl/pictures/fotos/SG-2000%20IMPORT1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vivacom.nl/pictures/fotos/SG-2000%20IMPORT2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vivacom.nl/pictures/fotos/SG-2000%20IMPORT3.jpg

gewicht : 72 Gram
Afmetingen : 68x38x22 (LxBxH in mm)
Spreektijd : 150 Minuten
Stanbytijd : 5 Dagen
Bands : 900/1800 (Dual-band)

De kleinste GSM ter wereld! Speciale import uit Azië. Dubbel display met zowel binnen als buiten blauwe verlichting. Polyfonische ringtones. Wordt geleverd met 2 accus, headset en geschenkdoos. Let op: Dit toestel bevat alleen een Engels en Chinees menu.

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Mensen luister als je een telefoon wilt kopen moet je alles op een rijtje zetten wat je wilt...
Ik zelf heb een nokia 6610. Super telefoon heeft alle functies die ik wil hebben en de bediening is super!! >:) De bediening van ericsson vindt ik zelf zwaar shit.... 8)7
Wat wil je het liefste.... de kleinste telefoon of de fijnste........... :P
En wat ik wel vindt is dat die grote toestellen shit zijn moet je een spijkerbroek aan hebben als je uit gaat ofzo hangt constant zo'n groot ding in je broek.... dan vraag ik me af wil je ergens mee pronken wat je niet hebt..... >:)

• Sir_Killalot
Matsie schreef op 29 May 2003 @ 23:56:
de Sewon SG-2000 is op dit moment het kleinste toestel ter wereld

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

gewicht : 72 Gram
Afmetingen : 68x38x22 (LxBxH in mm)
Spreektijd : 150 Minuten
Stanbytijd : 5 Dagen
Bands : 900/1800 (Dual-band)

De kleinste GSM ter wereld! Speciale import uit Azië. Dubbel display met zowel binnen als buiten blauwe verlichting. Polyfonische ringtones. Wordt geleverd met 2 accus, headset en geschenkdoos. Let op: Dit toestel bevat alleen een Engels en Chinees menu.
Verwijderd in "kleinste mobiel op dit moment?"

Die is volgens mij 6 MM smaller :P

Verwijderd

hier in belgië staat de SE t600 voor 149€ los zonder abbo te koop (bij krefel)
is dat een zeer goeie deal ??

• yohan
  • Laatst online: 18-05 22:25
Nokia 6510 is ook wel heeel klein... Maar niet té klein, tis mn beste telefoon tot nu toe.

Gewicht: 84 g
Afmetingen: 97 x 43 x 20 mm

Afbeeldingslocatie: http://shop.teloha.com/images/6510.gif

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36
6510 vind ik persoonlijk vrij dik... Wat dacht je van een Samsung SGA-800? Of Siemens SL-55? Zijn ook super klein hoor :)

De Samsung A-800:
Afbeeldingslocatie: http://www.prepay.nu/gsm/samsunga800.jpg

De Siemens SL-55
Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/sl-55_1.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Rickbv op 30-05-2003 22:56 ]

• yohan
  • Laatst online: 18-05 22:25
Rickbv schreef op 30 mei 2003 @ 22:54:
6510 vind ik persoonlijk vrij dik... Wat dacht je van een Samsung SGA-800? Of Siemens SL-55? Zijn ook super klein hoor :)

De Samsung A-800:
[afbeelding]

De Siemens SL-55
[afbeelding]
Zijn die al uit? Speurwerk op site van Samsung levert nix op en op site van Siemens dat ie binnenkort komt. Kzie in ieder geval nergens maten. Maar in de handen van deze mevrouw lijkt ie me groter dan de 6510. Of ze heeft hele kleine handjes :P

[ Voor 33% gewijzigd door yohan op 30-05-2003 23:00 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Kittekat
  • Laatst online: 06-04 08:45

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

T66 maybe?

Kittekat.net ....

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 08:21
Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 22:14:
Ik heb zelf de Nokia 6510, deze vind ik aardig klein, een 3310 is een enorme baksteen ermee vergeleken :)
niks tegen mijn 3310 eey :9 Haha moet nog steeds een nieuwe halen. Maar w8 weer op een goede actie. Mijn 3310 had ik toen tie net uit was voor 100 gulden ofzo bij een actie van toen BEN gekocht. :) me neef werkte daar:)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
SE T600 regeert :) Is verbazingwekkend goed te bedienen voor zo'n klein ding.. ik ben er nog altijd heel tevreden mee. Het is trouwens de opvolger van de T66 die hierboven genomend wordt.. die is verouderd en wordt niet meer verkocht ;)

De interface van de Panasonic GD55 vind ik er erg crappy uitzien en de toetsen zijn vlak waardoor ze wel erg moeilijk te onderscheiden zijn. Die van de T600 zijn lekker hoog waardoor je ze duidelijk voelt.

Zal ff pics maken..

[ Voor 30% gewijzigd door Bigs op 31-05-2003 02:23 ]

• Bigs
  • Niet online
T600 in vergelijking met een diskette :)
Afbeeldingslocatie: http://wiljedatikinjemond.com/stuff/got/t600_diskette.jpg

En hier vind je een kort (maar wel groot) filmpje dat de verlichting en de menusnelheid (die bij sommige SE's nogal eens te wensen overlaat) demonstreert. Het is wel 90 graden gedraaid, maarja :)

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op 31 May 2003 @ 02:53:
T600 in vergelijking met een diskette :)
[afbeelding]

En hier vind je een kort (maar wel groot) filmpje dat de verlichting en de menusnelheid (die bij sommige SE's nogal eens te wensen overlaat) demonstreert. Het is wel 90 graden gedraaid, maarja :)
Wow! die t600 ziet er heel gaaf uit in donker! en hijs heel klein met inderdaad lekker bolle buttons zo te zien op de foto :p

ik heb net ff , dat 99 pleuroos prepaid pakket gekocht, ook best een lekker klein dingetje hoor!
maar ik vind die t600 tog nog wat gaver ik kijk nog wel effe, mischien neem ik de t600 er ook wel bij >:) een voor opt werk en een voor de vrije tijd :*)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/T100.JPG

• Bigs
  • Niet online
Hmm die T100 ziet er zo wel een stuk beter uit dan op de meeste foto's.. daar is ie vaak mega-blauw. Dit ziet er heel goed uit voor een prepaid telefoon :)

Verwijderd

hmmm

ik had de SE T66 totdat die is gestolen, is een toptelefoon, maar ik had em wel vaak aan de oplader hangen. De toetsen zijn lekker hoog, zodat je ze makkelijk kan gebuiken. Ook al heb ik inmiddels een nokia 7210 en samsung a800, blijf ik twijfelen om de T600 te kopen, omdat ik de menu's en het design te stoer vind. En ik mis de telefoon gewoon :'(

De T600 is nu nog maar 120 EUR :|

Of ik wacht todat SE een nieuwe T600 met kleur uitbrengt

• Sir_Killalot
lekker nuttige reply na 4 maanden :X

• Predator
  • Laatst online: 11:32

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 01:54:
hmmm

ik had de SE T66 totdat die is gestolen, is een toptelefoon, maar ik had em wel vaak aan de oplader hangen. De toetsen zijn lekker hoog, zodat je ze makkelijk kan gebuiken. Ook al heb ik inmiddels een nokia 7210 en samsung a800, blijf ik twijfelen om de T600 te kopen, omdat ik de menu's en het design te stoer vind. En ik mis de telefoon gewoon :'(

De T600 is nu nog maar 120 EUR :|

Of ik wacht todat SE een nieuwe T600 met kleur uitbrengt
euhm, vind je dit echt zo belangerijk om dit topic terug actief te brengen ?

Ik vind het sneu voor je dat je GSM gestolen is, maar daarom hoef je nog niet dit te komen vertellen in dit oud topic 8)7

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.