Toon posts:

[tv out]geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles goed aangesloten. En bij de ati controlpanel kan ik ook mijn tv inschakelen. Een tijdje geleden werkte alles gewoon goed, maar nu reageert me tv gewoon niet meer. Het lijkt alsof alles werkt alleen zie ik geen beeld op de tv. En ook als ik mijn tv inschakel in control panel dan hoor je meestal de tv flikkeren maar nu reageert hij niet.
Ik gebruik composite kabel en heb ook als svhs geprobeerd en ook via een converter, niks werkt.
Toen ik mijn hercules 3d prophet kryo2 had, kreeg ik precies hetzelfde probleem dat mijn tv-out het zelfs spontaan niet meer deed. Kreeg het ook niet meer werkende, toch niet weer met mijn 9700??

Wat kan ik nu nog doen. Misschien ligt het aan hardware conflicten ofzo, maar wat?
ik begrijp er niks meer van.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakdsl.nl/~mardoli/controlpanel.jpg

bij het pijltje komt als pop up "niet actief" te staan.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:08
tv wel op de goede stand. Probeer het anders eens zonder monitor.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
jah tv staat op av3, ik heb ook av1 en av2 geprobeerd.
En ook heb ik geprobeerd om alleen met tv op te starten en nog steeds geen beeld. :(

in de screenshot zie je ook dat er staat "meerdere monitoren op radeon......."'

dus dat betekent toch dat hij het zou moeten doen? Alleen die 2 wil maar niet actief worden.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 18:50 ]

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
heb je een refresh rate fix? misschien doet ie het niet omdat je beeld niet naar 60 herz gaat, maar op 85 of 100 blijft. Dan lukt het nooit! DAt had ik.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Topicstarter
valt te proberen sneak. Waar kan ik dat downloaden.

p.s. Ik kan wel mijn monitor naar 60hz zetten, maar dan lukt het nog steeds niet.

• Sneak[3G]
nee die moet je juist niet hebben zeg maar of als je hem WEL hebt zeg dan dat ie naar 60 moet. Probeer ook even andere drivers oudere of nieuwere en/of een andere TV als je die hebt.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Topicstarter
:( op de andere tv doet hij het dus wel!
Dus mijn tv is kapot ofzo, hoe kan dat nou, kan ik geen drivers downloaden voor een panasonic tv :p 8)7
eerst deed hij het wel :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je nu die Panasonic aansluit (en alle kabels extra goed checkt op aansluiten) misschien dat dat helpt. Dat 1 kabel niet goed vast zat ofzo :)

• Sneak[3G]
dat denk ik idd ook. Wiebel even met de kabels en blijf kijken of ie het doet.

Verwijderd

Topicstarter
Die panasonic doet het maar niet, en nu krijg ik bij de sony breedbeeld hele rare kleuren.
Misschien omdat ik niet de tv en pc uit doe voordat ik de kabels aansluit, want dat staat in de handleiding dat ik dat eerst moet doen. Of maakt dat niks uit?

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 22:53

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 20:11:
Die panasonic doet het maar niet, en nu krijg ik bij de sony breedbeeld hele rare kleuren.
Misschien omdat ik niet de tv en pc uit doe voordat ik de kabels aansluit, want dat staat in de handleiding dat ik dat eerst moet doen. Of maakt dat niks uit?
mm; jawel; je moet normal gezien alles uitzette; al was het maar om je toestellen tegen spanningspieken te beschermen.
en ik weet dat bij de nvidia gf4 series ( :r ) je de tv MOET aansluiten voor de pc aan te zette; anders kende hij soms de tv gewoon niet.

dus toch effe probere om alles aan te sluiten vooraleer je pc aan te zetten.

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 22:53

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

en dit was een verkeerd knoppie ingedrukt :(

[ Voor 90% gewijzigd door FlashBlue op 29-05-2003 20:15 ]

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Op de pic zie ik dat je een resolutie van 1024X768 probeert te sturen naar je TV. Dat werkt dus (meestal) niet. Verlaag hem naar bijvoorbeeld 640X480. Dan kan het gaan werken.
Pagina: 1