Ik heb alles goed aangesloten. En bij de ati controlpanel kan ik ook mijn tv inschakelen. Een tijdje geleden werkte alles gewoon goed, maar nu reageert me tv gewoon niet meer. Het lijkt alsof alles werkt alleen zie ik geen beeld op de tv. En ook als ik mijn tv inschakel in control panel dan hoor je meestal de tv flikkeren maar nu reageert hij niet.
Ik gebruik composite kabel en heb ook als svhs geprobeerd en ook via een converter, niks werkt.
Toen ik mijn hercules 3d prophet kryo2 had, kreeg ik precies hetzelfde probleem dat mijn tv-out het zelfs spontaan niet meer deed. Kreeg het ook niet meer werkende, toch niet weer met mijn 9700??
Wat kan ik nu nog doen. Misschien ligt het aan hardware conflicten ofzo, maar wat?
ik begrijp er niks meer van.

bij het pijltje komt als pop up "niet actief" te staan.
Ik gebruik composite kabel en heb ook als svhs geprobeerd en ook via een converter, niks werkt.
Toen ik mijn hercules 3d prophet kryo2 had, kreeg ik precies hetzelfde probleem dat mijn tv-out het zelfs spontaan niet meer deed. Kreeg het ook niet meer werkende, toch niet weer met mijn 9700??
Wat kan ik nu nog doen. Misschien ligt het aan hardware conflicten ofzo, maar wat?
ik begrijp er niks meer van.

bij het pijltje komt als pop up "niet actief" te staan.