Toon posts:

Morgen siemens a55 kopen E99,-??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij de mediamarkt :X een bepaalde winkel is de siemens a55 in de aanbieding voor 99 euro. 100 dus maar voor het gemak. ik heb nu een siemens m35i. is me altijd goed bevallen, maar hij is nu echt dement. batterij houdt het allemaal niet meer zo vol (lees : na 5 minuten bellen zeker leeg) en of het microfoontje of de speaker is stuk, want hij kraakt. ben dus wel toe aan een nieuw toestel. is de a55 voor 100 euro aan te raden??

wat ik belangrijk vindt: Licht, klein, geen antenne, beetje shockproof, en lange stand-by. en dan uiteraard zo goedkoop mogelijk. geef niet echt veel om polygone beltonen, wap functies en dat soort ongein.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 17:54 ]

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Bij de Kruidvat zag ik dezelfde telefoon staan voor 59 of 69 euro.. T-Mobile kaartje erbij.
Het is een leuk telefoontje als je er niet te veel eisen aan stelt.

Verwijderd

Bij de Kruidvat was de A50. De A55 is nagenoeg hetzelfde, maar dan met polyfone beltonen en een stuk nieuwer.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:06
Dat is de siemens A50 voor de duidelijkheid, veel verschil is er niet tussen die 2 aangezien ze ± dezelfde mogelijkheden hebben, maar de A55 is iets kleiner enzo...

2 zielen, 1 gedachte @ the same moment :P

[ Voor 15% gewijzigd door flipjevandejam op 30-05-2003 10:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
thanx. maar ik heb 'm al gekocht. denk dat 'ie wel bevalt :) ben er alleen wel op achteruitgegaan wat betreft shockproof-heid. Siemens m35 was zo sterk als een tank, en dat durf ik van dit dingetje niet te zeggen... :/

Verwijderd

siemens telefoontjes zijn in het algemeen vrij sterk.

Ik heb de mijne C55 een keer op de oprit laten vallen, zat een barstje in het scherm, nieuw frontje en het was weer in orde. Ding was helemaal niet uit elkaar gesprongen of iets, gewoon netjes in elkaar gebleven :)

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:06
Ik kan trouwens vreemdgenoeg helemaal niets over deze aanbieding vinden op mediamarkt.nl :/ of ben ik nou scheel? :?

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar deze aanbieding, kan 'm alleen voor 120 euro vinden. Weet iemand waar die aanbieding te vinden is?

Verwijderd

Ik heb hem besteld op http://shop.o2.nl met een 1-jarig o2 500 abbonement (€ 12,50 per maand)

- Geen aansluitkosten
- Eerste drie maanden gratis abbonement

En de tel. was gratis. Dus eigenlijk 9x 12.50 = € 112,50
En dan is die simvrij, en 8 uur bellen per maand! (wel alleen naar O2 en vaste nummers) en ik heb er ook nog een SMS-bundel van 5 euro per maand bijgenomen...maar dat hoeft natuurlijk niet :P

Wel leuk aanbiedinkje dacht ik zo... B)

Verwijderd

Beetje OT, maar toch: SMS bundel bij het nieuwe O2 abonnement...?! Ze hebben toch alleen SMS bundels bij de oude Clarity abonnementen en prepay.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 16:50:
siemens telefoontjes zijn in het algemeen vrij sterk.

Ik heb de mijne C55 een keer op de oprit laten vallen, zat een barstje in het scherm, nieuw frontje en het was weer in orde. Ding was helemaal niet uit elkaar gesprongen of iets, gewoon netjes in elkaar gebleven :)
Bijna alle telefoons kun je op de straat laten kletteren hoor! Vaak zat gezien/gedaan, en dan zonder barsten.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
Dit is een oude draad guys :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.