Toon posts:

du-meter gegevens bewaren.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als je je pc opnieuw installeerd, ben je al je gegevens kwijt van du meter. ook als je de gehele map copieerd. Weet iemand misschien of het mogelijk is na een format om je oude gegevens die in du meter staan weer terug te plaatsen, zodat hij weer verder kan gaan met waar hij gebleven was?

ja sorry, het is een beetje erg krom gevraagd, maar zo komen jullier er vast wel uit. ( hoop ik) O-)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Even zoeken in je registry naar du-meter en die keys bewaren/exporteren. En ook de dir. waar du-meter is geinstalleerd bewaren. Dan zou het moeten lukken

En dan na een nieuwe install deze keys weer importeren.

Maar volgens mij is dit al meer langs gekomen

[ Voor 11% gewijzigd door Br@m op 29-05-2003 16:50 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
ow, ik was even te lui om te zoeken. Komt door het weer he. Maar ik zal is even rondneuzen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 16:51:
ow, ik was even te lui om te zoeken. Komt door het weer he. Maar ik zal is even rondneuzen.
deze luie meneer heeft het al gevonden. Stond in een topic van een maand geleden. B)

hoe bedoelen we, ik let op :Z

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 16:55:
[...]

deze luie meneer heeft het al gevonden. Stond in een topic van een maand geleden. B)

hoe bedoelen we, ik let op :Z
Als je nu voortaan eerst zoekt en dan pas een topic opend :?

|:(

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg toch, ik ben lui.

O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 17:01 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ja dat zeg ik, eerst zoeken - juist met mooi weer vinden modjes het niet leuk om te slotten :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.