The Hulk ( pc )

Pagina: 1
Acties:

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.hulkgames.com/images/hulk_splash.jpg

Caught in the heart of a nuclear explosion, victim of gamma radiation gone wild, Dr. Robert Bruce Banner now finds himself transformed during times of stress into the dark personification of his repressed rage and fury - the most powerful man ever to walk the face of the Earth! Now you can control The Hulk and smash all the enemies that stand in your way.

Hier een url naar de site:
http://www.hulkgames.com/

Dit spel zou 13 Juni uit moeten gaan komen.
Spel bestaat uit 3 cd's.

Hier een Demo
http://ftp.vugames.com/ui/thehulk/demos/ui_hulk_demo_en.exe

Trailer van The Hulk

Quicktime
56K Stream klik HIER !!
300K Stream klik HIER !!

Windows Media Player
56K Stream klik HIER !!
300K Stream klik HIER !!

Screens

Afbeeldingslocatie: http://hulk.vu-games.com/uk/images/screenshots/pc/ss_screen_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hulk.vu-games.com/uk/images/screenshots/pc/ss_screen_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hulk.vu-games.com/uk/images/screenshots/pc/ss_screen_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hulk.vu-games.com/uk/images/screenshots/pc/ss_screen_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hulk.vu-games.com/uk/images/screenshots/pc/ss_screen_12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hulk.vu-games.com/uk/images/screenshots/pc/ss_screen_10.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door danplo op 29-05-2003 15:14 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Ik vind de graphics er nog al uh... brak :? uitzien? Maar graphics zijn ook niet alles, daarom ben ik nu ff de demo aan het downloaden voor een beter oordeel. :) Maar dat is in ieder geval me eerste indruk for so far.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 15:17 ]

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:23
Het lijkt me best een leuk spel. 3cd's!!!! Wow! Ik ga trailer eens kijken en demo eens spelen. ;)
offtopic:
Mooie openings post :P

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
3 cd's man.... :/

Iemand is trouwens weer bezig geweest bij een gamestudio, de game zou over 2 weken uit moeten komen maar is op internet voor zon beetje elk platform al verkrijgbaar.

• xtreme_lunatic
offtopic:
Je moet DAP gebruiken, dan krijg je meteen een hele lijst waar je de spellen snel kan downloaden. ;)

Verwijderd

Supersnelle mirror op deze pagina:
http://games.telenet.be/demos.html
BTW, ik vind het maar niks, maar dat is mijn mening...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 15:32 ]

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-01 12:38

Bjk

Ik vond de demo nog a tegenvallen, de besturing was nog al klote. En de graphics waren ook niet bijzonder. De gameplay ook niet super, echt zon spel van, leuk voor een uurtje. Ik ga hem niet kopen.

• xtreme_lunatic
Camera gedoe is brak. Maar die demo, is dat maar een level? Zo kort? Heb je nogniet een goeie indruk. Die indruk die ik nu heb is niet goed. Beetje goedkope graphics. Maarja, das mijn mening. ;) En ook ik ga hem cker niet kopen.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
lijkt wel ERG op wolverines revenge....
zo te zien zelfde engine (hoop niet zelfde bagger camerawerk)

TheS4ndm4n#1919

• danplo

danplo

Topicstarter
Novah schreef op 29 mei 2003 @ 15:22:
3 cd's man.... :/

Iemand is trouwens weer bezig geweest bij een gamestudio, de game zou over 2 weken uit moeten komen maar is op internet voor zon beetje elk platform al verkrijgbaar.
Ik heb hem vanavond ook al binnen.
Kan ik vanavond gelijk even mijn mening plaatsen in deze topic.
1e cd heb ik al binnen :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
idd toen ik dat popetje zag lopen op het bovenste plaatje dacht ik meteen aan wolverines revenge. ik vinde besturing daarvan erg brak trouwens ik hoop dat ze dat hier verbeterd hebben

Verwijderd

Ik vond de demo wel tof :P Alles kapotbeuken enzo. Het spel zal wel niet zo lang houdbaar zijn.

Verwijderd

danplo schreef op 29 May 2003 @ 15:10:
[afbeelding]

Caught in the heart of a nuclear explosion, victim of gamma radiation gone wild, Dr. Robert Bruce Banner now finds himself transformed during times of stress into the dark personification of his repressed rage and fury - the most powerful man ever to walk the face of the Earth! Now you can control The Hulk and smash all the enemies that stand in your way.

Hier een url naar de site:
http://www.hulkgames.com/

Dit spel zou 13 Juni uit moeten gaan komen.
Spel bestaat uit 3 cd's.

Hier een Demo
http://ftp.vugames.com/ui/thehulk/demos/ui_hulk_demo_en.exe

Trailer van The Hulk

Quicktime
56K Stream klik HIER !!
300K Stream klik HIER !!

Windows Media Player
56K Stream klik HIER !!
300K Stream klik HIER !!

Screens

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat is jouw mening, als topicstarter, over het spel/demo? :)

Edit: lama. :P Je bent de full aan 't downen lees ik net. Dat heeft zijn tijd nodig met 3 CD's. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 17:24 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Damn, 166MB voor een demo wat je binnen tien minuten hebt gespeeld. Dat is nog erger toen de demo van KingPin uitkwam. Die was drie jaar geleden iets meer dan honderd megabyte :o. Het spel is nog wel te spelen op een celeron 533 met een GeForce 256, maar echt denderend vind ik de game nou ook weer niet. Als ik de demo zo speel, dan heb ik het gevoel dat de rest van het spel ook zo gespeeld moet worden. Dat lijkt mij na twee uur spelen saai worden :X.
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 17:22:
Moet je daarvoor de hele TS quoten? ;)

• danplo

danplo

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 17:22:
[...]

Edit: lama. :P Je bent de full aan 't downen lees ik net. Dat heeft zijn tijd nodig met 3 CD's. ;)
Nee hoor is zo binnen gehaald...
Download van +/- 500 kb/s

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 29 mei 2003 @ 17:25:
Damn, 166MB voor een demo wat je binnen tien minuten hebt gespeeld. Dat is nog erger toen de demo van KingPin uitkwam. Die was drie jaar geleden iets meer dan honderd megabyte :o. Het spel is nog wel te spelen op een celeron 533 met een GeForce 256, maar echt denderend vind ik de game nou ook weer niet. Als ik de demo zo speel, dan heb ik het gevoel dat de rest van het spel ook zo gespeeld moet worden. Dat lijkt mij na twee uur spelen saai worden :X.

[...]
Moet je daarvoor de hele TS quoten? ;)
Achja, 166MB vind ik nou niet echt veel als je het vergelijkt met andere.. Ja, vroeger was 20MB voor een demo groot, maar nu is 100~200MB geen uitzondering meer geloof ik.
ftp://ftp.planet.nl/pub/p...win95/ui_hulk_demo_en.exe, dit is een snelle mirror. Hij haalt hier 190K/sec wat het maximale van m'n verbinding is. ;)

Ik ben wel benieuwd.. alhoewel ik bang ben dat dit weer zo'n Spiderman soort spelletje wordt: Flut (maar voor een paar minuten wel geinig?)

🌞🍃

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Supergame dit!

Heb een hele tijd de full zitten spelen vandaag, echt de leukste game in tijden!

Lekker rammen :P

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

martijnf schreef op 29 May 2003 @ 17:00:
idd toen ik dat popetje zag lopen op het bovenste plaatje dacht ik meteen aan wolverines revenge. ik vinde besturing daarvan erg brak trouwens ik hoop dat ze dat hier verbeterd hebben
Besturing is prima trouwens, keyboard only en de camera is nou eens keer niet irritant qua bewegen :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

Ik vind het echt een ongelofelijk saaie game.

Verwijderd

fuck.. hij doet het niet.. netjes geinstalleerd.. en als ik 'play' druk, zie je ff zo'n cdtje bij je cursor.. maar die nokt er ook na 10 seconde mee, en er gebeurd helemaal niks. :(. Ik zie in mijn taakbeheer eventjes hulk.exe verschijnen, maar ook die verwijnt weer na 10 seconde. En ja, dit bericht hoort onder SPV :P
specs: P4 2400, Geforce MX 5200

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 18:15 ]

Verwijderd

offtopic:
Ik download de demo gewoon van de url van de startpost. 220kb/s-240kb/sec, met me @home breedband verbinding

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 18:12:
fuck.. hij doet het niet.. netjes geinstalleerd.. en als ik 'play' druk, zie je ff zo'n cdtje bij je cursor.. maar die nokt er ook na 10 seconde mee, en er gebeurd helemaal niks. :(. Ik zie in mijn taakbeheer eventjes hulk.exe verschijnen, maar ook die verwijnt weer na 10 seconde. En ja, dit bericht hoort onder SPV :P
specs: P4 2400, Geforce MX 5200
Crack erover gegooid ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

ik had em nog niet zien staan de crack.. je bent een schat !!! :D

• kamerplant
  • Niet online
ThrillSeeka schreef op 29 May 2003 @ 18:00:
[...]

Besturing is prima trouwens, keyboard only en de camera is nou eens keer niet irritant qua bewegen :)
Jammer dat de besturing alleen maar in het hoofdmenu is aan te passen. Als ik net aan een game start moet ik meestal alle keysettings anders zetten aangezien ik de pijltjestoetsen gebruik (* kamerplant is met de muis linkshandig.). Dus elke keer weer opnieuw de game laden.. voor zo'n strontdemo is dat zeer irritant.

Ja, ik ben echt niet onder de indruk van deze game zoals ik verwachte. Het is gewoon uitermate saai. Rondjes rijden in NR2003 is zelfs nog leuker. Het is nog buggy ook, regelmatig zie ik echt niet kloppende grapics :?

Flut..

🌞🍃

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10-2025
* M@NIC schopt het topic weer de legale kant op.
En ook handig voor sommige mensen:
IceStorm schreef op 03 december 2001 @ 14:01:

:? Even melden dat m’n download bijna binnen is!

Hartstikke leuk voor je, maar het interesseert ons niet.
Er zijn mensen die netjes wachten tot het spel in de winkel ligt en deze ergeren zich er (terecht) aan. Of mensen die ‘m bv helemaal niet hebben.

Ook download snelheden worden als offtopic gezien.
Stel je download een lang verwachte patch of addon met een enorme snelheid maar de rest moet het met langzame mirrors doen. Steek hun niet de ogen uit maar deel je mirror.
Zo hebben anderen mensen er ook nog iets aan.

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 18:39:
ik had em nog niet zien staan de crack.. je bent een schat !!! :D
We gaan nu niet schelden he ?? :+

Het spel lijkt mij opzich niks ... vind de graphics er niet al te geweldig uitzien ( net als bij Wolverine's Revenge )

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

Elroy

Zelda!!!

Net effe de demo gedownload.
Het is wel een leuk spelletje, maar 160+ mb voor 1 level die je in 2min af hebt is het niet echt waard. En de camera is best wel irritant :/

Specs Computer

• kamerplant
  • Niet online
Timocos schreef op 29 May 2003 @ 18:49:
[...]

We gaan nu niet schelden he ?? :+

Het spel lijkt mij opzich niks ... vind de graphics er niet al te geweldig uitzien ( net als bij Wolverine's Revenge )
Och.. :)
Een lekkere framerate bij een nieuw spel is vind ik ook wel weer eens lekker. En echt lelijk zijn de grapics ook weer niet (behalve buggy soms).
Ik weet me nog te herinneren uit een poll dat iedereen hier zat de schreeuwen dat grapics bij een spel er niet zo toe doen. Tja :P

🌞🍃

• danplo

danplo

Topicstarter
DataBeest schreef op 29 May 2003 @ 18:53:
[...]

Een lekkere framerate bij een nieuw spel is vind ik ook wel weer eens lekker. En echt lelijk zijn de grapics ook weer niet (behalve buggy soms).
Ik weet me nog te herinneren uit een poll dat iedereen hier zat de schreeuwen dat grapics bij een spel er niet zo toe doen. Tja :P
Als de besturing maar goed is.
Dat vind ik zeker het belangrijkste.
En dat er een beetje leuk verhaal in zit.

• xtreme_lunatic
[...]

Hier zit dus die andere % die daar wel om geven. :P

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Bij mij start de demo niet eens met een vage DirectX error die ik niet kan zien :(

(matrox G450, windowsxp sp0) :)

|>

• Ikkuh84
[...]

Maaja niet iedereen vond dat met die poll :D
Nee maar als de besturing goed is en het spel niet verveeld na een tijdje doe ik wel een poging om het te spelen :)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Elroy schreef op 29 May 2003 @ 18:52:
Net effe de demo gedownload.
Het is wel een leuk spelletje, maar 160+ mb voor 1 level die je in 2min af hebt is het niet echt waard. En de camera is best wel irritant :/
idd zeg, had wel meer van een demo van 160mb verwacht.... :{

Niet echt fantastisch spel voor zover je in 2 minuten kan beoordelen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Full versie net een tijdje gespeeld, wel leuk spelletje hoor.

En de graphics vind ik best meevallen, speel op 1280x1024

• danplo

danplo

Topicstarter
Ik heb deze avond ook even de full versie zitten spelen.
Het is best een cool spel moet ik zeggen.
Beter dan ik me had voorgesteld.
De besturing is even door krijgen en kan je zelf ook nog aardig aanpassen.
Voor de rest zijn de graphics goed te noemen. ( het is geen unreal engine natuurlijk ).
Beter dan Enter The Matrix tenminste.
En die filmpjes tussendoor zijn erg leuk om naar tekijken.
Voor de rest kan je ook in de menu een trailer en wat andere dingen bekijken van de film die binnenkort uit komt.
En ook een reportage over hoe ze het spel gemaakt hebben en met wie ze dit gedaan hebben.

Plus punten:

leuke actie's , best goede graphics , best goede besturing (wel even doorkrijgen ) , leuke filmpjes tussen door

Min punten:

ik kan met een TI4600 kaart mijn resolutie niet hoger krijgen dan 1024x768
Je kan niet zomaar ergens save in het spel.
Actie knoppen zijn erg verwarrend.

Mijn cijfer is een 7-

[ Voor 4% gewijzigd door danplo op 30-05-2003 01:26 ]

• Maximize
  • Niet online
ik vind et best een leuk spel, vooral de Hulk missies natuurlijk :p
de Banner missies zijn maar een beetje saai, en hebben het meeste last van brakke camerastandpunten. 2e Banner missie is echt superirritant omdat er dan hele tijd soldaten buiten het beeld staan, die jou wel kunnen zien :/ denk dat ik 3 of 4 continues heb gebruikt :p

maar het spel is zeker wel het downloaden waard. goede besturing, gave moves :p, mooie filmpjes, ook leuke extras. vind het trouwens een stuk beter dan wolverines revenge.

Verwijderd

spel is best ok...
graphics zijn niet "slecht" ook niet top
die screenies in de eerste post zijn waardeloos.. .zijn op een lage resolutie genomen.
Controls zijn even wennen, net als spiderman en wolverine.. console achtig :/

ik heb wel even gelachen.... heb al wat mutants achter me aan gehad....
game is leuk om de tijd te doden...

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

IMHO is dit spel niet te vergelijken met Wolverine's revenge.... Dat was helemaal niks.
Dat heb ik ook maar 10 minuutjes zitten spelen en toen was ik het al helemaal zat :P

Dit speelt veel lekkerder :)
Als je met de Hulk speelt heb je ook echt goed het gevoel dat je onwijs sterk bent, knap gedaan.

• Qylos
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb korte demos gezien maar dit is echt ongelovelijk kort. Je slaat letterlijk gewoon eerst 6 ventjes neer en dan vernietig je een tank maar dan is het afgelopen. Duurde iets van 2 minuten en om daar nou zo'n grote demo voor te dowen (niet dat het een probleem is met m'n verbinding ;) ).

[ Voor 3% gewijzigd door Qylos op 30-05-2003 23:47 . Reden: typo ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:36
ZO ik ben hem ook maar even aan het dll want ik wil toch eens kijken of ik nog oude jeugd herinneringen kan ophalen met dit spel .... :)

PS voor wie de game gespeeld heeft hij is het QUA

SOUND, GAMEPLAY , en GRAFX?

[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 30-05-2003 11:53 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• danplo

danplo

Topicstarter
Blackhole schreef op 30 May 2003 @ 11:52:
ZO ik ben hem ook maar even aan het dll want ik wil toch eens kijken of ik nog oude jeugd herinneringen kan ophalen met dit spel .... :)

PS voor wie de game gespeeld heeft hij is het QUA

SOUND, GAMEPLAY , en GRAFX?
Sound is wel oke en best duidelijk.
Gameplay is een beetje console achtig, maar wel beter dan wolverine
Grafx is wel oke geen unreal engine natuurlijk, maar is goed naar te kijken.
Mooier dan op die foto's trouwens.

• ravw
danplo schreef op 30 May 2003 @ 12:48:
[...]

Sound is wel oke en best duidelijk.
Gameplay is een beetje console achtig, maar wel beter dan wolverine
Grafx is wel oke geen unreal engine natuurlijk, maar is goed naar te kijken.
Mooier dan op die foto's trouwens.
OKe bedankt ,

Ik heb hem zelf ook even binnen gehaald (3cd,s)

Maar ik moet zeggen dat ik wel even moet wennen aan de Cell shader :)

Maar voor de rest is het een leuke game :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Heeft iemand voor mij een savegame die voorbij die missie is dat je met banner dat compound in moet sneaken?

Ik word er helemaal gek van! :(

Verwijderd

Ik vind de gameplay wel erg mager hoor, het speelt gewoon niet fijn. (besturing etc)

Verwijderd

ik heb hem ook, maar ik vind idd de besturing minder en de camera draait af en toe niet lekker mee, verder is het gewoon een lekkere rag-game :)

• danplo

danplo

Topicstarter
Ik kom maar niet verder waar je een terein over met gaan zonder dat je gezien wordt.
Ik ben zo ver gekomen dat je een gebouw in kan en daar boven aan de trap staat een computer.
Hier kan je verder niks mee.
Daarna kan je een kamer verder gaan en vind je helemaal achterin nog een computer.
Daar zie je ook groene pijlen bij.
Maar je kan helemaal niks doen met die computer ???
Wat moet je hier doen....kom er niet uit....
Ben ook weer erug naar buiten gegaan maar niks helpt.
Tips graag......tanxs

• ravw
Ik zit nu ook vast :(

hoe krijg ik die HALF-LIFE dood :(

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/wp3_1024.jpg

En hier nog een leuke :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/sc011-hulk.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door ravw op 30-05-2003 23:40 ]

• Qylos
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 20:09:
Ik vind de gameplay wel erg mager hoor, het speelt gewoon niet fijn. (besturing etc)
Idd, ik heb het id dat het een beetje vertraagd speeld. En die camera is ook niet fijn. Hadden ze beter een camera GTA3/Vice City like moeten doen zodat je ziet wie altijd voor je staat ...

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• danplo

danplo

Topicstarter
Qylos schreef op 30 mei 2003 @ 23:48:
[...]

Idd, ik heb het id dat het een beetje vertraagd speeld. En die camera is ook niet fijn. Hadden ze beter een camera GTA3/Vice City like moeten doen zodat je ziet wie altijd voor je staat ...
Ben het met bijna alles eens.
Het vertraagde beeld heb ik geen last van.
Draai dit spel met een GF4 TI4600.

• danplo

danplo

Topicstarter
Blackhole schreef op 30 mei 2003 @ 23:37:
Ik zit nu ook vast :(

hoe krijg ik die HALF-LIFE dood :(
Je moet gewoon met spullen gooien.
Zoals kratten en tonnen en ook met buizen slaan.

• ravw
danplo schreef op 31 mei 2003 @ 00:03:
[...]

Je moet gewoon met spullen gooien.
Zoals kratten en tonnen en ook met buizen slaan.
Dat doe ik maar als hij op 5 % is dan heeft hij in eens weer vol leven :(

• Maximize
  • Niet online
Blackhole schreef op 31 May 2003 @ 00:10:
Dat doe ik maar als hij op 5 % is dan heeft hij in eens weer vol leven :(
je moet eerst die hekken die om de powergenerators (of wat zijn et?) kapot slaan, en dan half life tegen die generators aan slaan (bzzt bzzt) .. stuk of 3/4 keer dan is et wel gebeurd (op easy iig ;))
nadat je em twee keer tegen die dingen gemept hebt komt idd al zijn health er weer bij, dan gewoon weer doen en dan gaat ie dood :p

en tegen madman zoveel mogelijk proberen te ontwijken als hij in rage modus is, en springen als hij die 'op-de-grond-sla-aanval :P' doet

[ Voor 28% gewijzigd door Maximize op 31-05-2003 00:21 ]

Verwijderd

ik vind t wel lache spel
jammer dat het niet speelt als in die graphics van de filmpjes... maar wat minder gedetailleerder
ik vind het best geinig om met zulke 'cartoon' graphics te spelen
het spel zelf speelt ook lekker weg (koele moves ook) alleen wel irritant dat je af en toe moet sneaken ipv alles mollen :)

heb t net ff gespeeld en zit nu op alcatraz

• ravw
Kom niet voor bij HALF LIFE :(

Elke keer als ik hem bijna heb , en ik ben nog half vol dan geef hij me in eens eenpaar goede klappen zo dat ik toch weer verlies :(

Verwijderd

gewoon steeds dingen naar m toe gooien
is ie zo dood
en wegspringe als ie te dichtbij komt
ik had nog meer dan de helft van mezelf over

• ravw
Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 15:12:
gewoon steeds dingen naar m toe gooien
is ie zo dood
en wegspringe als ie te dichtbij komt
ik had nog meer dan de helft van mezelf over
IK heb hem eindelijk :P

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss1_3.jpg

alleen nu naar de volgende mission :(

daar zit ik al gelijk vast om dat ik steeds gezien word bij het begin ..

waar moet ik heen lopen ?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:02
Misschien eerst even zelf iets proberen voordat je meteen vraagt :? Je moet iig nogal wat met dozen schuiven om over daken enzo te lopen.

Klopt het dat er oneindig veel mannetjes komen als je niet doorloopt als je de hulk bent? Ik vind het zelf wel altijd relaxt om een gedeelte te 'clearen' voordat ik verder ga, maar volgens mij blijven ze maar komen.

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 31-05-2003 15:47 ]

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik gebruik die soldaatjes juist om flink "op te laden" met die groene en rode bolletjes :P

• Henri
Graphics kan gelikter maar ik vindt de gameplay best fun, denk dak um vast kopen zal })

• danplo

danplo

Topicstarter
Weet iemand misschien hoe ik verder kan komen in een veld waar je sneaky moet lopen zonder dat je gezien mag worden.
Zo begin je met een gedeelte waar vrachtwagens staan en dan kan je kratten verplaatsen om over die hek te komen.
Dan krijg je een stuk waar je langs 3 grote honden gaat.
Dit is ook makkelijk maar dan krijg je een gedeelte waar je de lichtmasten uit kan doen.
Ook gedaan maar dan snap ik het even niet meer.
Dan moet je helemaal links over een hek klimmen zodat je het hek voor links en recht kan open maken.
Dan gaat daarna een deur van een gebouw open en kan je de trap op lopen.
Nu zie je een computer staan die je kan gebruiken.
Kan hier verder niks invullen.
Dan ga je naar een andere kamer...en helemaal links achterin zie je nog een computer staan met groene pijltjes erboven.
Deze computer kan je niet gebruiken....???
Wat moet ik nu in dit gebouw doen???
Kom er niet uit

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:02
De eerste computer in het gebouw kun je idd niet gebruiken (heb je code nodig), maar die 2e toch wel (met die groene pijlen die erheen verwijzen). Gewoon erheen sneaken en dan 8 op je numboard. Daarna ga je weer verder als hulk.

• ravw
danplo schreef op 31 May 2003 @ 20:20:
Weet iemand misschien hoe ik verder kan komen in een veld waar je sneaky moet lopen zonder dat je gezien mag worden.
Zo begin je met een gedeelte waar vrachtwagens staan en dan kan je kratten verplaatsen om over die hek te komen.
Dan krijg je een stuk waar je langs 3 grote honden gaat.
Dit is ook makkelijk maar dan krijg je een gedeelte waar je de lichtmasten uit kan doen.
Ook gedaan maar dan snap ik het even niet meer.
Dan moet je helemaal links over een hek klimmen zodat je het hek voor links en recht kan open maken.
Dan gaat daarna een deur van een gebouw open en kan je de trap op lopen.
Nu zie je een computer staan die je kan gebruiken.
Kan hier verder niks invullen.
Dan ga je naar een andere kamer...en helemaal links achterin zie je nog een computer staan met groene pijltjes erboven.
Deze computer kan je niet gebruiken....???
Wat moet ik nu in dit gebouw doen???
Kom er niet uit
Ik zit al bij die kratten vast want als ik een beweging maak , zien ze me gelijk :(

en dan kan iik niet meer doen :(

• danplo

danplo

Topicstarter
sewer schreef op 31 May 2003 @ 21:43:
De eerste computer in het gebouw kun je idd niet gebruiken (heb je code nodig), maar die 2e toch wel (met die groene pijlen die erheen verwijzen). Gewoon erheen sneaken en dan 8 op je numboard. Daarna ga je weer verder als hulk.
Ja ik heb een paar van die codes.

Cheat Codes
Enter the following codes while playing. Find a "Game Terminal" to enter them.

Code: Result:
SANFRAN - Unlock "Hulk Transformed" Movie Art
PITBULL - Unlock "Hulk vs. Hulk Dogs" Movie Art
FIFTEEN - Unlock "Desert Battle" Movie Art
NANOMED - Unlock "Hulk Movie F/X"
JANITOR - Unlock Gray Hulk

Enter the following codes in Options/Code input. You can then activate them in Options/Special Features/Cheats.

Code: Result:
GMMSKIN - Invulnerability
FLSHWND - Regenerator
ANGMNGT - Full Rage Meter
GRNCHTR - Unlimited Continues
HLTHDSE - Double HP
BRNGITN - Double HP for Enemies
MMMYHLP - Half HP for Enemies
FSTOFRY - Wicked Punch
BRCESTN - Puzzle Solved
NMBTHIH - Reset High Score
TRUBLVR - Unlock All Levels

Launch Parameters
Create a file called "args.txt" in your install directory. In this text file, put any of the following parameters for the desired effect:

-supersoak - Unlock Everything
-fesoak - Unlock Special Features
-soak - Begin Directly on First Level

Misschien leuk voor wat mensen die cheats gebruiken !!!

[ Voor 5% gewijzigd door danplo op 01-06-2003 01:19 ]

Verwijderd

Waar jij vast zit in die kamer waar je die compute rniet kan gebruiken.. dan ben je dus gezien door een guard.

ik heb dat level 3x gedaan.. toen was ik het zat en heb de god mode geactiveerd (en omdat bruce slap is, ook die cheat waarmee je ze in een klap neer mept.)

je moet dus ff een guard afmaken en dan kan je wel gebruik maken van die computer

• Damian
  • Registratie: Maart 2001

Damian

Insane Obtrusion

Wrom gaat het spel op zijn bek, net nadat die 3 mannetjes uit de heli komen, net voordat je de hulk overneemt in de eerste mission ????

Hij knalt terug naar windows ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Damian op 02-06-2003 00:01 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• danplo

danplo

Topicstarter
Damian schreef op 02 June 2003 @ 00:00:
Wrom gaat het spel op zijn bek, net nadat die 3 mannetjes uit de heli komen, net voordat je de hulk overneemt in de eerste mission ????

Hij knalt terug naar windows ;(
Ik heb helemaal geen problemen gehad met dit spel.
Alles draait gewoon goed en soepel.
Kijk even of je de laatste nieuwe drivers heb enzov.

Verwijderd

uitgespeeld
beetje gaar einde
je zou denken dat er meer moet komen
misschien op hard? iemand m op hard al uitgespeeld ondertussen?
Pagina: 1