Toon posts:

HCC prijzen vallen tegen !

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er geen spectaculaire aanbiedingen gezien. De prijzen zijn vergelijkbaar met de PCDUMPDAGEN in de RAI.;(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

F*ck, dat gaat dan geen succesje worden bij mij, kan ik net zo goed naar de winkel lopen, dan heb je ook geen problemen met terug brengen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tja, shit happens...... >:)

Normaal f170,- op Hcc f149,- (128 PC133 geheugen)

Onthou dat je de marges klein zijn!

Whatever.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op vrijdag 24 november 2000 22:24 schreef FrankGuthrie het volgende:
F*ck, dat gaat dan geen succesje worden bij mij, kan ik net zo goed naar de winkel lopen, dan heb je ook geen problemen met terug brengen.
sjit, dan ben jij nog nooit op een beurs geweest.... gewoon bij een betrouwbare winkel kopen en een goede bon vragen

moet zelf morgen een dimmetje terugbrengen :(

How bad is it on a scale from one to Spurs

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:44
Op vrijdag 24 november 2000 22:25 schreef meendering het volgende:
Tja, shit happens......

Normaal f170,- op Hcc f149,- (128 PC133 geheugen)

Onthou dat je de marges klein zijn!
er waren wat verkopers die tegen de 200 aanzaten.. norrod was toen al leeg..
toen ik de verkopers confronteerde met de 150 van norrod, gaven de meeste aan dat dat onder hun inkoopprijs was.

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

WAT EEN KL*TE ZOOI!!! Waar zijn de tijden gebeleven dat je echt vette kortingen kon verwachten op een beurs. De PC discount zuigt al daar ga ik al een jaar niet meeer naar toe, nu de HCC? :'( We moeten ze gewoon in hun hempie laten staan op de beurs....... ze hebben daar toch iets van ze kopen het toch wel.

nVENTIV

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 24 november 2000 22:26 schreef Slasher het volgende:

[..]
sjit, dan ben jij nog nooit op een beurs geweest....
Nee

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Harmen
  • Laatst online: 22:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op vrijdag 24 november 2000 22:28 schreef aatos het volgende:

[..]
er waren wat verkopers die tegen de 200 aanzaten.. norrod was toen al leeg..
toen ik de verkopers confronteerde met de 150 van norrod, gaven de meeste aan dat dat onder hun inkoopprijs was.
Tjee, was NoRRoD uitverkocht vandaag???? :?

Dan doen ze goede zaeken.....

Volgens mij lullen die verkopers uit hun nek! :P

Whatever.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:52
WAT EEN KL*TE ZOOI!!! Waar zijn de tijden gebeleven dat je echt vette kortingen kon verwachten op een beurs. De PC discount zuigt al daar ga ik al een jaar niet meeer naar toe, nu de HCC?
HCC is al jaren 'duurder' (relatief...) dan de PC Discount.

Vergeet niet dat wij onze adresjes hebben voor harde waren. Jan met de Pet koopt z'n PC nog steeds bij Vobis of Dixons, en dan is de HCC (of een andere beurs) al snel erg goedkoop. Toen die beursen in 'onze' ogen nog goed waren, waren zaken als Escom en Vobis de zaken waar je al goedkoop kon shoppen ten opzichte van de gevestigde orde.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Foxclone
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Jah, over de Vobis en de Dixons praten we maar niet...... als ze maar eens wisten. Ja, meneer ik heb hier een pc staan voor u op maat 800 MHz van Intel. Ja, die Celeron rotzooi mogen ze houden. De reden is volgens mij dat "Jan met de pet op" naar Dixons gaat dat je het systeem zo meej ken nemen... u betaald toch gewoon in termijnen!!!! Een lening voor EEN CELERON!!!!! :'(

nVENTIV

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:25
Geheugen prijzen zijn nu al niet eens meer onder de 200 inkoop wat ze nu verkopen zit erboven en als wat ze nu hebben op is heb je pech en betaal je gewoonweg meer hoor.
Tis nl aan het STIJGEN.
Ps : norrod geheugen is C-merk/kwaliteit

.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:44
Op zaterdag 25 november 2000 00:00 schreef harley het volgende:
Geheugen prijzen zijn nu al niet eens meer onder de 200 inkoop wat ze nu verkopen zit erboven en als wat ze nu hebben op is heb je pech en betaal je gewoonweg meer hoor.
Tis nl aan het STIJGEN.
Ps : norrod geheugen is C-merk/kwaliteit
waar haal je deze info vandaan?

• Animal_X
  • Laatst online: 06:59

Animal_X

Rodin

Ik heb een Asus V7700 pure voor FL 569, 128mb pc133 voor FL 149 en een razor boomslang voor FL 199, een P3 750 BOX voor FL 615 een een alpha pep66T+delta voor FL 129.

:) :) :)

dik tevreden hoor

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zaterdag 25 november 2000 00:03 schreef aatos het volgende:

[..]
waar haal je deze info vandaan?
ik denk dat ie het ter plekke verzint, maar ik zal mijn hand ook niet in het vuur steken voor de kwaliteit van zo goedkoop geheugen.

Verwijderd

geheugenprijzen stijgen? MUHAHAHA

in de VS is het op dit moment nog maar iets van 110 - 130 voor 128MB PC133.. dat zal ook nog deze kant op komen....

kortom: je lult uit je nek

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
hoeveel dollar zijn ze in de VS ?
want dollar kost bijna fl. 2,63
(en in nederland geloof ik meer belasting)
Euro daalt weer laatste tijd :(

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op vrijdag 24 november 2000 22:31 schreef FrankGuthrie het volgende:
Nee
dan weet je dus niet waar je over praat... dus wat je toen zei was dus niet op eigen ervaringen gebaseerd, dan moet je gewoon je smoel houden

How bad is it on a scale from one to Spurs

• stylezzz
  • Laatst online: 23-08 13:45
Geheugen prijzen zijn ZEKER aan het stijgen. Vrijwel alle leveranciers hebben enkele dagen geleden de prijs met 10 piek verhoogd op 128 mb pc133. (ik weet natuurlijk niet of dit doorzet ofdat er volgende week 20 piek afgaat, da's koffiedik kijken)

Maar 'the bottom line' : Better safe than sorry. NU geheugen kopen......>:)

Verwijderd

de enigste manier om te kijken en weten hoe en wat het geheugen gaat kosten in de toekomst enzo is toch om naar de pricewatch in amerika te kijken en als die gaat stijgen.. dan gaat ie enkele momenten later ookwel in nl stijgen... B-)

• LiGHtNiNG!
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Tis al jaren niet bijzonder goedkoop, afhankelijk van wat je wilt kopen kan je beter thuis blijven.. vervoer is niet voor iedereen gratis, entree ook niet en dan nog eens een hele dag bezig zijn.. mijn allang niet meer gezien...

HCC is overcrowded, tis gewoon niet leuk meer.

Laat maar.. .

Verwijderd

euro zuigt!! daardoor werd het geheugen ook duurder!
kortom ik wil de gulden terug!!!

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
In Amerika betaal je op het moment 53 dollar per reepje 128Meg pc133. in nederlandse guldens is dat dus 139,99.
voor bijvoorbeeld kingston betaal je: $77 = 202,51

behalve het kingston is er op het moment dus niet zo extreem veel verschil.

• Toewan
  • Laatst online: 29-07 19:17
Geheugen was goedkoop, maar ja, ik had al 256 Mb. Harde schijven waren dus ECHT NIET goedkoop. CDR's waren weer wel goedkoop, writers viel wel mee.
300 Watt voeding bij Funprice gekocht voor 49 piek. En voor m'n nokia 3210 had ik een vibra motortje + datakabel gekocht voor 35 piek... was ook errug cheap. :)

Tsja, ik wilde een Plexwriter 12x meenemen, bij Computerland. Ik had een bon waar ik 5% mee zou krijgen, maar die was ALLEEN maar in de winkel geldig.. :( Grrrrr, 3 verkopers gehad, allemaal zeiden ze nee... :(

Alleen nu zit ik nog steeds te twijfelen of ik de Plexwriter 12x10x32x SCSI zal nemen of de Plexwriter 12x10x32x IDE.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

SHIT SHIT SHIt
Vrijdag koste 128 mb 133 mhz nog 165 !
Nu 210!!!!!!!!!

Bij powerline!!! Stelletje Ballo's

systeem specs

• Knakker
  • Laatst online: 31-07 17:39
De prijzen van de online computerwinkels zijn tegenwoordig al zó laag dat je er nauwelijks onder kán zitten. Plus dat het GIGANTISCH druk is daaro...mij niet gezien op de HCC.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:40
Nou ben blij dat ik in limburg woon, kan je lekker snel naar duitsland, dat is pas echt goedkoop.
En animal-X, nou vond die boomerang :) toch echt tegen vallen, lag niet goed in de hand.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:20

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik vond het wel gaaf allemaal.
Even 1 IBM 45 gig 7200 voor fl 499,- en een Burnproof liteon 12x10x32 voor fl 449,- gescoord. Mij hoor je niet klagen. Nou maar hopen dat die brander een beetje voldoet.

XBL: theArthurrrr

• Toewan
  • Laatst online: 29-07 19:17
Kijk, die IBM 45 Gb heb ik gisteren niet zo goedkoop gezien.. :'(
Ik wilde een 30 Gb IBM kopen om met m'n 27 Gb Fujitsu in raid te zetten, maar ik zag 'm niet onder de 430 piek. En die van 430 piek had ik nie gekocht, omdat ik ook een writer wilde hebben.. :)

Verwijderd

vond de prijzen tussen de bedrijven erg tegenvallen! de een heeft geheugen voor 149 piek, even verderop staat er gewoon iemand het voor 210 piek te verkopen!
voor de rest was het wel aardig....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 november 2000 22:23 schreef P@ het volgende:
Ik heb er geen spectaculaire aanbiedingen gezien. De prijzen zijn vergelijkbaar met de PCDUMPDAGEN in de RAI.;(
Mijn constatering luidde : De prijzen zijn vergelijkbaar met de PCDUMPDAGEN in de RAI.
Dus niet met de prijzen in de winkel. Want bij de PCDUMPDAGEN zijn er ook altijd leuke aanbiedingen, maar niets echt schokkend en zijn cd's goedkoop, enz, enz,....8-)

• Sneuterveuter
  • Laatst online: 06-08 04:09
Ik hoopte een deal te kunnen scoren op de Plextor 12/10/32A, niet echt gelukt, bij Norrod voor 619,- gekocht. Te duur in mijn ogen ;(
CD-eRretjes wel weer goedkoop. Philips Silver Premiums voor 15,5 per 10 :)

• LoneWolf
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Geheugen was al uitverkocht bij norrod vanochtend, verder zijn er lui die het voor boven de 200 verkopen per 128 mb.
hoogste prijhs 260,=

vanaf de hcc, worldonline stand ....

groeten....
LoneWolf.....

:) ;)
+)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Verwijderd

Als geheugen in Amerika minstens (!) 53 dollar kost, betaal je in theorie 53 x 2,6 x 1,175 (belasting, volgend jaar 19%!) > 162 gulden in Nederland.
Dus 175 gulden online is een hele scherpe prijs.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Ik was zeeeeeeeer tevreden. Ben vandaag naar de beurs geweest, en heb een thermal take golden orb slot A voor 30 piek (!!!!!!!!) gescoord!!! M'n athlon 500 liep al op 650, en nu loopt ie al de hele tijd op 700. Zo maar ff de 750 proberen. Voor de rest heb ik een 12*10*32 Lite-On Burnproof fikker gekocht voor 450,-!
Ook een zeer goede koop dacht ik zo. Alleen jammer dat het geheugen op was, of boven de 200 piek. Oh ja, ik heb ook nog 2 gratis joypad's en 2 gratis muizen gekregen, omdat een maat van me 2 p233mmx-en kocht. Geen idee wat ik er mee moet, maarja gratis is altijd lekker :)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Pagina: 1