Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
code:
1
| less /usr/src/linux-2.4.21-0.13mdk/Makefile |
Bovenin de Makefile word de versie gespecificeerd. Wat staat er bij jou bij EXTRAVERSION? Tevens, als je in de Makefile van de nforce drivers gaat kijken, staat daar dan nog iets wat in relatie staat met -0.13mdkcustom ?
Ik heb de referentie bij die EXTRAVERSION weggehaald, er stond toen bij =-0.31mdkcustom
Daarna een make uninstall gedaan bij de nforce dir. Handmatig nog gekeken of bv. nvaudio.o weggehaald was in de modules dir. Later ook nog dezelfde file weggehaald in de nforce dir en opnieuw gecompileerd. Maar toch weer die fout.
Daarna een make uninstall gedaan bij de nforce dir. Handmatig nog gekeken of bv. nvaudio.o weggehaald was in de modules dir. Later ook nog dezelfde file weggehaald in de nforce dir en opnieuw gecompileerd. Maar toch weer die fout.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Dan verander je die EXTRAVERSION toch in -0.31mdk in /usr/src/linux/Makefile en install je de nforce drivers
Verwijderd
Dat was dus al gedaan. Dat werkte niet.Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:16:
Dan verander je die EXTRAVERSION toch in -0.31mdk in /usr/src/linux/Makefile en install je de nforce drivers
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 16:57 ]