Toon posts:

Portable dvd spelers met LCD Scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In Amerika al lang een hit maar hier door de abnormaal hoge prijzen nog niet echt populair .
Een Panasonic die in de USA 500$ kost gaat hier voor ruim 1500€ over de toonbank , zelfde geld voor de Samsung DVD-L 100 , dat het hier wat duurder is door import e.d. kan ik me voorstellen maar dit belachelijke prijsverschil kan ik niet verklaren , voor die centen koop je een knappe laptop en importeren heeft meestal geen nut want ze zijn Regio 1 en niet vrij te maken .
Maar lo and behold , na lang zoeken vond ik een Audiovox 1730 die in de USA voor 450$ over de toonbank gaat hier bij een Electronica zaak in Rotterdam voor 499€ en hij is perfect , super geluid , zeer scherp 16 x 9 cm beeld , DTS, Q-Surround Sound ,accu , lader , tv kabels , kabel voor de sigarettenaansteker in je auto , aansluitbaar op een gewone tv .
DVD kopies , VCD , SVCD , MP3 , CD de hele shit speelt ie af ,
Waarom moeten die zogenaamde grote merken ons hier een poot uitdraaien ?

Afbeeldingslocatie: http://www.audiovox.com/images/ProductLarge/nD1730y.jpg

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik vind die dingen echt onzin, koop dan een kleine volwaardige laptop ofzo, dat is teminste nog wat functioneler ook.

Ik heb een iBook die perfect alles weergeeft en die ik ook aan de tv kan hangen.
Er zijn ook zat windows laptops die dit perfect kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Die kosten alleen veel meer dan 500€ , zijn minder portable en dat zou voor een MP3 speler ook gelden dan !