Win2k Terminal server periode

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:50
Voor ik begin wil ik even zeggen dat ik GEEN crack zoek of zoiets.
Ik wil gewoon even wat meer info ergens over.

Als bedrijf willen wij gaan testen met terminal server van Windows 2000.
Ik heb daar even een server voor geinstalleerd die over is.
Nu heb ik de server in application mode gezet, wat als gevolg heeft dat ik 90 dagen de tijd heb om de boel te proberen.
Er worden nu dus keurig tijdelijke license's uitgedeeld.
Als ik de tijd op de server vooruit zet , kan ik niet meer inloggen, mijn 90 dagen zijn dan voorbij.
Tot zover is het me allemaal duidelijk.
Nu zat ik te denken om een ghost image van de server te maken.
De server komt niet in het domein te hangen maar gewoon als client in het netwerk.
Als nu mijn 90 dagen omzijn, kan ik dan gewoon de ghost image terugzetten en heb ik weer 90 dagen ?
De reden dat ik dit wil doen is dat we eerst gaan testen, als dat bevalt gaan we bepaalde gebruikers toegang geven en daarna wordt er pas een beslissing genomen over hoeveel gebruikers extern in mogen gaan loggen.
Ook zal er dan een nieuwe server apart voor ingericht worden aangezien deze daar niet snel genoeg voor is.
Nogmaals, ik zoek geen crack oid, ik wil gewoon even goed testen.
Win2k server is uiteraard origineel.

Verwijderd

Toch vraag je medewerking bij een illegaal iets. 90 dagen is 90 dagen. Punt.

//edit
je vraag in principe om iets om de trial-periode te vergroten. Dat heet een crack.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 12:47 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:23
90 dagen lijkt me lang zat om "even" te testen

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

Als je langer wil testen, bel dan even met Microsoft of dat mogelijk is...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 22:02

FastBunny

Give it the Works !

Je kan die licences omzijlen, heb het op mijn werk eens gedaan omdat de licences telaat besteld waren en dus nog niet binnen waren. De licences staat op datum en computernaam in de lijst. Maar ook op de client pc staat er een afdrukje van in het register.

Als je de server een jaar vooruitzet met installeren en instellen van de terminal server en je zet hem een jaar terug heb je volgens mij 356+90 dagen de tijd om het te proberen, en anders is het een kwestie van pcnaam aanpassen en het register van de client pc even doorspitten :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de replys over de 90 dagen.
Hier kunnen en willen we niet aan meewerken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.