Toon posts:

Winfast pvr werkt bij mij niet..:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ha,

ik heb enkele maanden geleden een Winfast graphic kaart gekocht (gf4-TI4200 128 mb) ik heb inmiddels de tv-out al uitgevonden, maar ik wil nu beelden (analoog signaal) vanuit de tv in mijn pc proppen...daar is dan dat winfast pvr voor of winfast tv, zoals ik al gezien heb op got. maar bij mij wil ie niet...:( nadat ik een gele videokabel van de av-ingang (vanaf de tv) laat lopen, naar de blauwe kabel (die werd meegeleverd) stop ik die in de IN (van de 2) dan laat ik die kabel in mijn graphic lopen. (maar een mogelijkheid). vervolgens wil ik die pvr-programma openen...en dan staat er: "Cannot find any video capture device."...vervolgens kan ik ok klikken, krijg ik dat programma. ik heb geprobeerd het een en ander in te stellen bij configuration maar daar kom ik niet uit...weet iemand een oplossing? een extra driver downloaden? ik heb al "winfast tv" gedownload...maar die geeft hetzelfde. :r

b.v.d!
:P

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08

Reptile209

- gers -

Onder het kopje TV-Tuners staat hier de juiste driver. Dan moet 'ie het doen. Verder snap ik geen klap van je verhaal, maar begin eens makkelijk: sluit de kabel vanaf je kabelaansluiting aan op de coax-in en ga 'm dan proberen.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, die driver had ik al geprobeerd. maar wat je stelt kan natuurlijk niet. want ik moet ook geluid in me pc krijgen....en als ik de coax-kabel in mijn videokaart steek, dan wordt alleen het beeld opgevangen (als het al werkt)...
iemand anders een beter id?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08

Reptile209

- gers -

Ik volg je nu helemaal niet meer: waarom (hoe??) zou je je coax in je videokaart steken??
Ik heb ook zo'n Winfast-ding en daar werkt het dus als volgt: coax in de TV-kaart, doorluskabel van audio out op de WinFast naar de line-in van mijn geluidskaart.
Driver installeren, Winfast PVR (player) de kanalen laten zoeken, gaan met die banaan. Volgens mij heb je ofwel dezelfde als ik, ofwel eentje met ingebouwde videokaart (geen zin om hem er ff bij te zoeken :+). Komt uiteindelijk op dezelfde oplossing uit...
Waar gaat het bij jou nou precies mis? Zolang je: "Cannot find any video capture device." krijgt, klopt je driver dus niet.

Zo scherp als een voetbal!