Toon posts:

[win2k] Bij starten cs zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Amd Duron 750 Mhz, met een GeForce4 MX440 64MB. Deze werkt bij alle spellen prima, maar als ik half life: Counter Strike wil spelen, en ik wil beginnen met spelen, dan geeft hij zwart beeld, en doet hij nix meer. Ik heb ook al de search gebruikten ik heb gegoogled, en daar stonden, over dit onderwerp, geen bruikbare uitkomsten. Ik heb alle instellingen al geprobeert, direct 3d, opengl, en software, geen van allen werken goed.
Ik heb ook al een andere videokaart geprobeert, een geforce 2 mx200 32mb, maar daarbij hetzelfde resultaat.
Weet iemand waar het probleem zich bevind en hoe het eventueel op te lossen is?

Verwijderd

Welke videokaart drivers gebruik je? Heb je de nieuwste detenators van www.nvidia.com al geprobeert? Heb je ook alle patches van het spel?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle nieuwe patches geinstalleerd, de nieuwste drivers had ik meteen al geprobeert, maar nog steeds hetzelfde probleem.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb al zoveel van dit soort dingen meegemaakt met cs. 95% van alle problem heb ik opgelost met herinstal :)

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
hij deed het ook al niet op win98 en xp, duz het ligt daar ook allemaal niet aan

Verwijderd

Topicstarter
wat kan het probleem dan wel veroorzaken?

Verwijderd

Heb je dat elke keer of alleen af en toe?

Verwijderd

Topicstarter
elke keer, ik heb het spel nog geen 1 x gespeeld (op deze computer dan)

Verwijderd

Probeer eens één driverversie eerder. Ik had dit ook met de nieuwste Catalyst-drivers (3.4)

Verwijderd

Topicstarter
waar zou ik die kunnen downloaden, want ik heb alleen die van een quatro gevonden

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 12:11:
waar zou ik die kunnen downloaden, want ik heb alleen die van een quatro gevonden
Guru3D heeft vrijwel alle oudere versies van de Catalyst drivers :)

The devil is in the details.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-02 14:14

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Catalyst voor Geforce 4 mx? 8)7 :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het geprobeert, zelfs met versie 23.11, maar nogsteeds hetzelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan nog steeds niet dat spel spelen. Ik heb nu zelfs al een andere videokaart (Wel een geforce) het spel geprobeert maar het probleem is daarmee nog steeds niet opgelost. Ik heb het geprobeert met een Geforce 2 mx 220 32mb. Ook hiermee weer zwart beeld. Hoe moet ik dit aanpakken??

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-02 14:14

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

cs al opnieuw geinstalleerd ? half life al een keertje opnieuw? mss directx ook? ofwel 8.1 keertje gebruiken als je 9.0 gebruikt :S anders enige oplossing format? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ook niet, allemaal geprobeert, maar het is allemaal tevergeefs. Het zelfde probleem blijft zich voordoen, ik zelfs ook al de hele pc geformatteerd. Is er nog hoop, of moet ik cs maar uit m'n hoofd zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand een idee weet wat het probleem kan veroorzaken?

Verwijderd

Zet CS maar uit je hoofd. Zo bijzonder is het nou ook weer niet, naar mijn mening althans

Verwijderd

ja je gebruikt verkeerde drivers zoals al werd gezegd: download de nieuwste drivers voor je videokaart bij http://www.nvidia.com en post dan je resultaten hier

Verwijderd

Topicstarter
de nieuwste had ik al geprobeert, en zelfs met 1 van de oudste werkt het nog niet, en AppeltjeX, ik vind CS te leuk om het uit m'n hoofd te zetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:15:
de nieuwste had ik al geprobeert, en zelfs met 1 van de oudste werkt het nog niet, en AppeltjeX, ik vind CS te leuk om het uit m'n hoofd te zetten.
volgens mij had ik ook zoiets je moet compatibility aanzetten en je moet hem is op direct 3d zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan aan een 2ehands upgrade setje komen, een athlon tb1333, en moederbord, en geheugens, eens zien of het dan wel werkt. Ik denk van wel. Afwachten tot ik 'm heb:)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 10:14:
Zet CS maar uit je hoofd. Zo bijzonder is het nou ook weer niet, naar mijn mening althans
Jij bent echt een dwaas.
Pagina: 1