Toon posts:

GTA3 Beeld probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K heb em hier geinstalleerd, en lk heb een Geforce 4 mmx 64 ddr in mn pc zitten maar als k het spel opstart werkt het goed totdat k in het menu ben ;(. Dan de letters zijn gewoon niet zichtbaar evenals de muis pijl... allemaal geel achtige blokjes net alsof mn kaart het niet aankan... stop k mn 8 mb Matrox kaart erin, loopt het spel perfect... alleen het beeld ingame is zo wazig dat het niet meer mooi is... kan iemand me plz plz plz helpen? k heb de nieuwste detonator drivers op de Nvidia site gedownload... k draai onder Windows XP Prof. K heb een pentium 3 733 MGHz en 512 Ram (op die pc draait het spel).... andere maten van me draaien het spel perfect op een dooie PII 500 MGHZ met 192 RAM en een TNT 2 kaart 8)7

Nou k hoop da iemand een oplossing weet want k wil het spel echt kei graag spelen!!! alvast hartstikke bedankt! _/-\o_

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Je moet een patch downloaden, w8 ff, dan zoek ik even de url voor je op :)

update: hier moet je misschien even kijken :)

edit2: je hebt helemaal gelijk

[ Voor 60% gewijzigd door DeRCT13 op 29-05-2003 13:57 . Reden: nou, ik had gezegd dat ik de url zou geven, ik wist hem niet uit mn hoofd, dus edit ik ff :P ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DeRCT13
idd, utfs..

:$ ik was die hele FAQ vergeten

Verwijderd

Topicstarter
jah boeien hehe... maar kei bedankt voor url k zal ff checken thnx m8

Verwijderd

Topicstarter
hehe k kan nie in de videoopties... want k heb geen text in het menu want das t probleem.. tekst is weg zie k nie door die blokken omdat videokaart raar doet :S en die url werkt niet *snik*

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Die patch uit mijn post werkt prima, en de urrel ook :D

Spel stopt binnen een minuut:
Koop het spel in de winkel.
Als je grote gekleurde blokken ziet ipv tekst (Windows XP):
Installeer een Nederlandse of Engelse patch van Microsoft.

[ Voor 79% gewijzigd door Atlas op 29-05-2003 13:56 ]

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DeRCT13
mijn url werkt nu iig..

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Stomme vraag, maar is je windows helemaal geupdate :? Mensen hadden vaak last van die gele blokken doordat je een bepaalde update voor win xp nodig had.....

Xbox Live ID:Notna8310

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Notna schreef op 29 May 2003 @ 14:08:
Stomme vraag, maar is je windows helemaal geupdate :? Mensen hadden vaak last van die gele blokken doordat je een bepaalde update voor win xp nodig had.....
Service Pack 1 voor Windows XP lost het hierboven genoemde probleem op inderdaad :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hehe... k heb geregistreerd maaruh... k kan niks downloaden. K wil downloaden, dan zegt hij eerst inloggen... dus k inloggen en dan is die download url weg :S wat kan k nu nog doen? ;(

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:50:
hehe... k heb geregistreerd maaruh... k kan niks downloaden. K wil downloaden, dan zegt hij eerst inloggen... dus k inloggen en dan is die download url weg :S wat kan k nu nog doen? ;(
Nederlandse of Engelse patch van Microsoft.

Rechtermuisknop > save as

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Dit betekend dat je zoiezo niets iets van SP1 voor XP hebt. Is wel aan te raden, er zit een waslijst van Bugfixes in.
Pagina: 1