Sinds ik mijn Demon ADSL aansluiting heb knalt mijn telefoon er regelmatig uren uit
Al drie keer met KPN gebeld, ondertussen is mijn lijn 6 keer doorgemeten, en zelfs zonder dat er iets is aangesloten krijgen ze een storing. En maar zeggen dat het binnenshuis is
Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn ADSL verkeerd is aangesloten, maar ik heb maar twee punten in huis waar dat kan. 1 in mijn meterkast (grote blauwe kabel met daarboven een rj11 aansluiting, hier zit de splitter nu dus op, dit is volgens mij het ISRA-punt) en een wandcontactdoos in mijn woonkamer (waarvan ik niet weet waar de aansluiting vandaan komt.

Dit plaatje heb ik trouwens van internet gepikt, die aansluiting die hier naar ISDN loopt heb ik dus niet (gewoon analoge lijn).
Het enige wat ik raar vind is dat er iedere keer een andere foutmelding komt tijdens de lijnmeting. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn

Dit plaatje heb ik trouwens van internet gepikt, die aansluiting die hier naar ISDN loopt heb ik dus niet (gewoon analoge lijn).
Het enige wat ik raar vind is dat er iedere keer een andere foutmelding komt tijdens de lijnmeting. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn