Less = more
probably een virus als ie elke keer weer terugkomt
Ja, maar de virus scanner vind niets. En ik kan het zelf ook niet vinden
Less = more
heb ook al zo'n raar ding gehad maar dan in de c:\windows map... vertrouwde et zaakje niet en ff alles gewist.
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Kan een erfenis van het Windows-Adresboek zijn, dat was het bij mij, alleen stond ie dan in C:\. Rename hem eens naar FILE.WAB en kijk wat er in staat...Die files zijn ook vaak 150-300 kB groot.
[ Voor 12% gewijzigd door BèR op 29-05-2003 12:11 ]
tis inderdaad een erfenis van het adresboek 
maar hoe komt dat ?
maar hoe komt dat ?
Icons are overrated
Inderdaad zeg! Het was mij ook al opgevallen dat Outlook Express op willekeurige momenten bij het sluiten de file C:\~ aanmaakt... Ik hoef die file niet te hebben en zeker niet in de root. Enig idee waarom Outlook Express dat doet? En hoe ik het daar kan voorkomen?
(Ik heb inmiddels een directory C:\~ gemaakt, dan kan in elk geval die file er niet meer bij
)
(Ik heb inmiddels een directory C:\~ gemaakt, dan kan in elk geval die file er niet meer bij
Mss eens Windows Update doen? Ik heb nl. alle updates op mijn W2K P233 gedaan en daarna nergens meer last van gehad... Voor de updates was ie slipstream SP3...
Toevallig MSN op je PC staan? 
irritant bestand genaamd ~
irritant bestand genaamd ~
[ Voor 49% gewijzigd door Han op 29-05-2003 13:37 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1