Toon posts:

WAP instellingen voor Tele2mobiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een mototola c336 van Tele2mobiel/O2 maar ik kan op geen een manier WAP gebruiken, ik heb dus een ringtone besteld. En ik krijg via sms het wapadres, maar ik kan m dus niet downloaden. Ik heb de wap instellingen van O2 geprobeerd maar dat lukte niet. Weet iemand hoe het moet??

Bvd
Dr HenDre

Verwijderd

Je kan helaas niet wappen met tele2 mobiel en dus ook geen polyfone beltonen downloaden.. De enige manier waarop dit kan is door de mobiel met dat usb connectortje op je pc aan te sluiten en dan de beltonen erin te zetten... Alleen heb je daar dus software voor nodig die nergens te vinden is..

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:46

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Je kunt je registreren bij vizzavi en die instellingen dan gebruiken.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Topicstarter
edit:

http://www.planet.nl/plan.../contentid=2431/sc=114474 lees dit maar eens :'(

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 15:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 12:02:
Je kan helaas niet wappen met tele2 mobiel en dus ook geen polyfone beltonen downloaden.. De enige manier waarop dit kan is door de mobiel met dat usb connectortje op je pc aan te sluiten en dan de beltonen erin te zetten... Alleen heb je daar dus software voor nodig die nergens te vinden is..
en kan je die midi bestanden niet met een datakabeltje versturen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 15:20:
[...]

en kan je die midi bestanden niet met een datakabeltje versturen?
Jah dat kan waarschijnlijk wel via dat usb ding aan de onderkant.. Maar voordat je ook maar iets kan doen moet je eerst die sofware van hun geinstaleerd hebben en die heb ik dus niet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 16:52:
[...]

Jah dat kan waarschijnlijk wel via dat usb ding aan de onderkant.. Maar voordat je ook maar iets kan doen moet je eerst die sofware van hun geinstaleerd hebben en die heb ik dus niet..
USB ding? ik kan er geen USB geval ingepropt krijgen :?

Of moek daar apparte kabel voor aanschaffen??
Pagina: 1