"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
Uhmz, er is vast wel een club voor die alvissen dan zou ik als ik jou was gewoon een mede clublid opsnorren (desnoods in UK) en die een goede foto laten maken. Die kan je dan eventueel met illustrator ofzo een EPS van maken en dan moet er toch VEEL mogelijk zijn.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
intert0y heb gelijk. En je kunt zo'n plaatje alleen maar mooier laten 'lijken' je zal niet opeens meer zien. Vooral omdat dit een fotocopie is die gefaxed is! 2x is er dus informatie weggegooid. Vraag of die persoon die hem heeft gefaxed hem via mail stuurt of doe wat intert0y zei dat is de meest ideale optie.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...=2416339961&category=9908
dit is ook een silver eagle logo maar van andere type. Maar er zijn met name in de UK genoeg idioten die zo'n ding hebben. (positief bedoeld, ik ben redelijk thuis in het wereldje van de engelse klassiekers (niet vooroorlogs alleen)).
dit is ook een silver eagle logo maar van andere type. Maar er zijn met name in de UK genoeg idioten die zo'n ding hebben. (positief bedoeld, ik ben redelijk thuis in het wereldje van de engelse klassiekers (niet vooroorlogs alleen)).
[ Voor 4% gewijzigd door intert0y op 29-05-2003 10:30 ]
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
Of een nieuw plaatje ergens vandaan halen of probeer eens met S-spline, dit vergroot/verbetert beeld door interpolatie zonder de pixels te vergroten
Hmmm, is idd wel de mooiste oplossing...
Was al bezig met layertjes en drop shadow om het er wat meer 'uit' te laten springen:

maarja, om nou te zeggen dat het daar extreem werkbaar van wordt
nah
Was al bezig met layertjes en drop shadow om het er wat meer 'uit' te laten springen:

maarja, om nou te zeggen dat het daar extreem werkbaar van wordt
nah
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
Mischien tracen en dan de letters wat oplappen?
[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 29-05-2003 11:32 ]
Arrived anxious, left bored
Pagina: 1