-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
alles nieuwste drivers, behalve dat ik met de omega cat 3.4 draai (maar heb de andere normale cat 3.4 er op gehad. maar heeft niet geholpen)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Ik heb dus hetzelfde probleem.
Specs:
XP 2200+
MSI KT4Ultra
Kingston 512 DDR 333
MSI Geforce FX 5600
Soundblaster Audigy (volgens mij ligt het ook aan de geluidskaart)
ik heb de laatste detonator drivers, en ik heb zowel de beta drivers van de audigy als de gewone creative drivers geprobeerd. NIETS WERKT!
Heb al lopen kloten met anti aliasing etc. maar ik kan er niet achterkomen wat de beste settings zijn om het spel mee te starten.
Als iemand een oplossing weet, reageer AUB!
Specs:
XP 2200+
MSI KT4Ultra
Kingston 512 DDR 333
MSI Geforce FX 5600
Soundblaster Audigy (volgens mij ligt het ook aan de geluidskaart)
ik heb de laatste detonator drivers, en ik heb zowel de beta drivers van de audigy als de gewone creative drivers geprobeerd. NIETS WERKT!
Heb al lopen kloten met anti aliasing etc. maar ik kan er niet achterkomen wat de beste settings zijn om het spel mee te starten.
Als iemand een oplossing weet, reageer AUB!
Iemand die ik ken had hetzelfde probleem en heeft het opgelost door de Sound Acceleration naar normal te zetten in dxdiag. Dus Run -> dxdiag -> Sound. Misschien helpt het bij jullie ook...
They made me do it.
ik probeer het even
ik heb alles op zn hoogst staan en alles loopt mooi........
ik moet wel elke keer in dxdiag de hardware-acceleration naar beneden zetten, anders is het geluid na 1 min vervangen door een hoge pieptoon
specs down below
ik moet wel elke keer in dxdiag de hardware-acceleration naar beneden zetten, anders is het geluid na 1 min vervangen door een hoge pieptoon
specs down below
ahh het werkt nu veeeeeel beter, kan zelfs draaien op 1600x1200
jammer van de Hz
maar goed.
ik ken iemand die hetzelfde probleem had, hij was vergeten eerst de oude catalysts te uninstallen voor de nieuwe te installen, mischien bij jou ook het probleem?
al check je eerst eens wat er onderin de thread staat en DAN pas gaat postenCU2morO schreef op 30 May 2003 @ 00:26:
ik ken iemand die hetzelfde probleem had, hij was vergeten eerst de oude catalysts te uninstallen voor de nieuwe te installen, mischien bij jou ook het probleem?
Pagina: 1