Toon posts:

Probleem met FX5200 en Fast User Switching

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik het net mijn oude Matrox G400 verruild voor een ASUS V9520/TD 128 MB (FX5200), maar nu heb ik het volgende probleem:

Elke keer als ik switch van user in Windows XP en ik switch weer terug blijkt dat er allerlei windows zich gemaximaliseerd hebben, bv verschillende MCI command windows, maar ook 'normale' applicaties die al open stonden. Ik moet dan ctrl-alt-del gebruiken om de MCI Command windows te sluiten, terwijl sommige programmaas gewoon af te sluiten zijn. Het gekke is dat hoe korter ik geswitched heb, des te minder de problemen zijn. Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Ik heb al verschillende searches gedaan en FAQ's gelezen bij fabrikanten maar ben niks hierover tegen gekomen.

Hier zijn de specs:

AMD 2000+
ASUS A7V333 MB
768 MB
Windows XP SP1
Dual monitor setup (dmv Twinview)

En ja, de laatste Nvidia drivers zijn geinstalleerd, windows is up to date, ik heb gedefragged etc

Iemand enig idee? :?

Verwijderd

Heb je Windows FRESH install gedaan?.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar ik wil het graag oplossen zonder clean install. Met mijn oude G400 was er geen enkel probleem. Met de nieuwe kaart opeens dit probleem, dus het moet iets met de nieuwe kaart te maken hebben.

Verwijderd

Je moet Windows opniew instaleren, je zult zien dat je probleem dan is opgelost.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Oude drivers echt goed verwijderd? En al verschillende drivers voor je nieuwe kaart getest?

Nieuwe Windows installatie is normaal gesproken niet nodig, maar als je dit probleem niet op een normale manier op kan lossen kan een verse installatie het laatste mogelijke redmiddel zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de matrox driver verwijderd met een speciale utility van matrox om alle drivers van je computer te vegen. Ik heb alleen de laatste Nvidia drivers geprobeerd. Suggereer je dat ik oudere drivers moet proberen of zijn er ook andere drivers mogelijk? Sorry, ben kwa videokaarten niet geweldig technisch. Een nieuwe installatie is natuurlijk mogelijk, maar omdat ik de computer ook voor werk gebruik is dit een omslachtige oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een clean install gedaan, helpt niks. Heeft iemand nog ideeen?

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:49

Spleasure

Ik hier?

wachten op nieuwe drivers of oude proberen .... probeer het eens op rage3d.com forum ofzo, daar heb ik me radeon 9500 problemen opgelost ....

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 22:25
Spleasure schreef op 02 June 2003 @ 14:50:
wachten op nieuwe drivers of oude proberen .... probeer het eens op rage3d.com forum ofzo, daar heb ik me radeon 9500 problemen opgelost ....
volgens mij heeft hij het over een n'Videa kaart.
rage 3d is voor ati kaarten.

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:49

Spleasure

Ik hier?

certefied schreef op 02 June 2003 @ 19:36:
[...]

volgens mij heeft hij het over een n'Videa kaart.
rage 3d is voor ati kaarten.
Hmmm, soz, ik dacht dat ze voor alle kaarten waren.....

euhm, guru3d.com dan ... alleen is dat forum down :\
Pagina: 1