Toon posts:

MSI K7N2 en AMD 2200+ probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

In mijn systeem heb ik een MSI K7N2 mainboard met een AMD Athlon XP 2200+ proc. En daarbij twee keer 256Mb DDR SDRAM PC2700 geheugen. De eerste keer dat ik hem aan deed werkt hij direct. Ik ging naar de bios om de tijd en datum goed te zetten (verder niks anders gezet). Opgelagen en exit gedaan. Daarna werkte hij niet meer (monitor gaat ook niet aan) ;( . De D-Led's aan de achterkant geven aan dat het geheugen niet goed is of niet goed is geinstalleerd. Als ik de spanning weer helemaal van het systeem haal, werkt hij wel weer. Maar als ik naar de bios ga en ook helemaal niets anders instel en dan opsla en exit doe, dan werkt hij niet meer. Weten jullie wat ik misschien fout doe? Heb nooit eerder een nieuw systeem in elkaar gezet. :|

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Ik zou eerst eens een bios-update proberen om te kijken of het probleem dan weg is :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand?

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Nope, Bios update en als het probleem niet weg is een ander batterijtje proberen.