Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Iemand al ooit iets besteld bij www.gsmbabes.nl .

Zij zijn de enige die leuke deals hebben icm met Telfort en geld retour! , maar de site ziet er wat onproffesioneel uit...

Graag ervaringen.

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-03 14:48
De Babes zien er wel leuk uit maar daar ga je toch niet iets bestellen:?:?:?:?

Verwijderd

Topicstarter
nou , ze hebben 535 gulden retour op een Telfort 360 abbo!
dat is dus maar 22.50 per maand voor 6 uur bellen. Veel zaken bieden geen telfort aan icm geld retour.

Waarom zou ik daar dan niet bestellen?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Mijn broer heeft wel twee maanden terug bij www.gsmweb.nl een gratis abo van Dutchtone besteld. Dat was een allin60. Je kreeg dan de abonnementskosten van GSMWEB op je rekening gestort. het enige wat je diende te betalen was 1 x verzendkosten naar jou thuis. Hij heeft daadwerkelijk ook geld gekregen van GSMWEB...:) En het abo werkt perfect...
Ikzelf heb afgelopen week bij www.gsm.nl een gratis Dutchtone Allin180 besteld. Ik heb de sim al binnen, het abo werkt dus. Nu moet ik nog 12 * 45 - 25 (porto) = 515,00 krijgen. Dat krijg ik binnen 28 dagen op m'n rekening... RELAXED TOCH?? Gewoon GRATS bellen, een JAAR lang...:P:P:P

Verwijderd

Topicstarter
ja, allemaal leuk en gezellig.
maar met een dutchtone 180 kan je maar 90 minuten naar mobiel bellen.
daar heb ik dus niets aan.

ik wil 6uur bellen in de maand.

Dus, wie heeft er ervaringen met Gsm Babes ?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Het gaat om het principe...:) Ik denk wel dat je geld krijgt, maar ik snap eigenlijk niet hoe ze het doen... Jou zoveel geld geven om je abo te betalen... Maarja, ik profiteer er wel van...:)

Verwijderd

Topicstarter
overigens krijg je bij www.tobeconnected.nl op een dutchtone 180 510 gulden terug, en dat is met verzendkosten inbegrepen! wel zo netjes dus!

Ik ben meer te spreken over TBC dan over GSM.nl , gsm.nl reageerd heel laat op email en fax en zijn telefonisch niet bereikbaar!
van TBC altijd snelle reactie, en zeer koelante jongens als ze iets verkeerd doen.

Maar wie weet er wat van www.gsmbabes.nl

Verwijderd

Topicstarter
Martijn: Ik wil je het wel even uitleggen hoor.

heel simpel
Je gaat naar een GSM winkel toe en neemt daar een abbo met GSM. GSM kost los 650 gulden. Jij neemt een dutchtone all 180 in bij die GSM de bonus die betaald word door dutchtone voor de GSM is dan 600 gulden ( FEIT! )
Jij betaal dus voor die GSM maar 50 gulden.

Jij hebt al een GSM! en wil wel een nieuw abbo, ipv een nieuwe gsm te kopen neem je zo'n cash back aanbieding en krijg je 515 gulden retour... de andere 85 gulden gaan in de zak van de verkoper..

Daar doen ze het dus van, zo wordt ieder abbo zwaar gesponserd door de providers.

wie weet er wat van Gsmbabes af?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
korting die je normaal op je telefoon zou krijgen geven ze (voor een deel) aan jou door

ok je was me voor

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:57
* Speedener hoort BABES en is meteen weer helemaal vrolijk *D
Pagina: 1