Toon posts:

P4 word wel errug heet!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een zalman 6000 CU copper cooler en die overtreed het gewichtslimiet

maar geen probleem, hij hangt ;)

maar ik bekijk mijn temps zo'n beetje en verdomd, 55 graden IDLE en 65-66 graden STRESSED!

is dit niet ERRUG heet?

en zo ja, waar zou het aan kunnen liggen?

dat troep wat tussen de heatsink en proc zit is een soort van standaard koelprut

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Met deze heatsink is het wel belangrijk dat je een goede airflow hebt. Alleen dan presteerd deze goed. Oftewel hoeveel case-fans heb je en wat is evt je case-temp?

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Een Zalman CNPS6000Cu is ook niet gemaakt voor een Pentium 4 ???

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Een Zalman CNPS6000Cu is ook niet gemaakt voor een Pentium 4 ???
Ik mag hopen dat de TS de 6500A-Cu bedoelt :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Bovendien, is ie wel correct / goed gemonteerd. Collega van me vind t bevoorbeeld heel normaal om zn heatsink metaal-metaal zonder pasta erop te zetten. (schande, maar heb jij ook niet gedaan nee :D)

Je temps zijn pittig hoog voor een p4 maar kunnen eerlijk gezegd niet zo veel kwaad. (je cpu gaat alleen 20 jaar mee in plaats van 30 ?:D)Inderdaad airflow moet ook goed zijn met dergelijke heatsink/fan combo's ;) Enkele andere mogelijkheden zijn, niet goed gemonteerd, teveel koelprut ertussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 29-05-2003 09:57 ]

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Topicstarter
keb alleen een standaard voedingfan :P

geen cash

owh, tis trouwens een 5500-Cu

voor p4 tot 2,5 ghz staat hier

maar toch, hij zou toch wel wat moeten koelen? of moet ik de zijplaat verwijderen?

Verwijderd

Zoekvraag.. dit is al vaak geweest.

Wil je het koeler hebben? Gooi dan die zalman weg of zet er een sterkere fan op. Want stil is het waarschijnlijk wel bij jou. En met luchtkoeling geld: stil = warm ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.