Privewatch bestaat nog wel, als je de link (http://www.tweakers.net/pricewatch) volgt maar staat daar idd niet meer tussen
mhzzz. hier ook
met deze illegale link kom je er wel
met deze illegale link kom je er wel
edit:
veeel te laat weer
veeel te laat weer
[ Voor 20% gewijzigd door ThaHandy op 29-05-2003 09:19 ]
Ik ben de pricewatch niet kwijt hoor! Probeer eens CTRL+F5, misschien dat het aan de JavaScripts ligt.
Je kunt overigens de PW ook bereiken via Buyers Zone(popdownmenu bovenaan) en dan het eerste linkje.
Je kunt overigens de PW ook bereiken via Buyers Zone(popdownmenu bovenaan) en dan het eerste linkje.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Yep, nu opeens weer wel (zonder ctrl + f5).
Raar maar waar!
Raar maar waar!
Volgens mij had er de laatste uren geen update meer plaatsgevonden waardoor de update-tracker van de PW leeg bleef. De tracker haalt de laatste X-items van de afgelopen Y-uren uit de pricewatch, en als er de laatste Y-uren geen nieuwe items in de PW verschijnt, dan kunnen er ook geen items in de tracker worden gezet. Snappie?
.
Ja, maar zo onlogish. Er is toch altijd wel iets wat als laatse gepubliceerd is.Robin Vreuls schreef op 29 May 2003 @ 13:03:
Volgens mij had er de laatste uren geen update meer plaatsgevonden waardoor de update-tracker van de PW leeg bleef. De tracker haalt de laatste X-items van de afgelopen Y-uren uit de pricewatch, en als er de laatste Y-uren geen nieuwe items in de PW verschijnt, dan kunnen er ook geen items in de tracker worden gezet. Snappie?.
Femme heeft eerder in een topic door mij geplaatst daar een reactie op gegeven: Linkje
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Pagina: 1