[RAR] Hdd doet vreemd met uitpakken rar files

Pagina: 1
Acties:

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02
Ik heb al enige tijd het probleem dat als ik bijv een film download via internet (met rar files) en ze dan wil uitpakken dat ik dan altijd Corrupted files heb.
Voorheen heb ik daar nooit last van gehad. Zou iemand weten waaraan dit kan liggen?

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Zou iemand weten waaraan dit kan liggen?
Dit hoeft in principe weinig met je hd te maken te hebben hoor. Het kan toch ook zijn dat er iets fout is gegaan bij de compressie van de files ;)
(ook zou er gewoon iets mis kunnen zijn gegaan bij de transfer)

Aangezien je verder weinig informatie geeft valt er verder ook weinig meer over te zeggen.

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien dat de films zijn gerarred met de nieuwste winrar? De rars die door de nieuwste winrar (Winrar +3.11) gegenereerd worden zijn nl niet meer te unrarren met oudere versies van winrar.

Verwijderd

Kan ook nog weleens aan je geheugen liggen. Rot geheugen of te strakke timings willen ook weleens rar errors geven. Test je geheugen eens met memtest

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 07:45 ]

• Stefan53xx
Geheugen.. stom.. dat ik daaar niet eerder aan gedacht heb..:S
ff proberen..
Zit namelijk 1,5 gig sd in.. even wat eruithalen

• Stefan53xx
nope geheugen is het niet.. Allemaal foutloos.. Ook alles even eruit gehaald en 1 voor 1 geprobeerd met uitpakken..
Ik heb een gigabyte GA-7zxe (AMD XP 2000+) met een 20gb Maxtor 5400rpm, een 60 gb maxtor 7200rpm en een IBM 40 gb 7200rpm..

• MrLee
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03 11:44
Heb je gedaan wat Deveraux zei, dat is idd meestal de oorzaak. Of je file is gewoon corrupt (misschien resume gedaan vanaf een andere source?)

• Stefan53xx
mrleeais schreef op 29 mei 2003 @ 08:14:
Heb je gedaan wat Deveraux zei, dat is idd meestal de oorzaak. Of je file is gewoon corrupt (misschien resume gedaan vanaf een andere source?)
Jupz gedaan.. en nee het is bij veel releases waarvan ik ze download. En resume doe ik nooit.. altijd overwrite. weet ik zeker dat het goed is..

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-03 20:25

Wildfire

Joy to the world!

Bedoel je echt corrupte files of geeft 'ie gewoon waarschuwingen over authenticity errors? In het laatste geval zijn de files gewoon goed.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Stefan53xx
corrupt files geeft ie aan..

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
-Overklokt systeem?
-geheugentimings al wat wat losser (lees: hoger) gezet? (was al gevraagd, maar je antwoordt niet)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-03 20:34
heb je al op meerder schijven de rar files gedownload, ik heb namelijk een keer een IBM gehad die gare rar's veroorzaakte en na een low level format deed ie het weer gewoon.
je hebt 3 disks dus ik zou zeggen probeer ze alledrie eens (niet overkopieren dus, maar donwloaden naar de disk) kabels ook al gechecked

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Stefan53xx
Ik weet niet hoe je die geheugentimings moet veranderen..

Kamikaze

ik ga jou tip eens proberen:)

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

DjStefan schreef op 29 May 2003 @ 11:37:
Ik weet niet hoe je die geheugentimings moet veranderen..
In je bios,

heb je nog iets veranderd hiervoor in je (bios) instellingen of gebeurde zo maar ineens?

En een tip, als jij Films download als rar files zit er meestal een sfv file bij.
FF Easy SFV Creator 1.0.0 downloaden en files checken.

Als et 1 of 2 files zijn ligt et niet aan jouw, kunnen downloads mislukt zijn of aan de server liggen waar je ze vandaan heb. Is bijna alles corrupt, is de kans groot dat et je geheugen of HD is.

Signature?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Overklokt systeem?

• jan57
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-04-2023
Ligt aan bepaald type router en de server van de provider.
Heb ik ook gehad.
Leg hem eens rechtstreeks aan Internet.
Andere router gekocht.
Probleem opgelost.

Jan

• Stefan53xx
Mjah dan werkt het wel.. als ie direct aan internet hangt.. zonder router..
Maar heb deze router pas nieuw.. Hij zou het toch gewoon moeten doen (heb firmware al geupdate) Sitecom S4...:S
Pagina: 1