Ik wou reageren op een nieuwspost en ik was niet ingelogd maar ik klik dus op reageer onderaan de nieuwspost en typ mijn reply. Maar aangezien ik mijn login of password fout had ingetypt kreeg ik dat te zien toen ik op submit (of hoe dat knopje ook heet). No problem dacht ik, vorige pagina, maar mijn hele text die ik had getypt was weg
, dat was minder fijn. Bug? of feature
Als je op de Backspace had gedrukt was er niets aan de hand geweest...
Je zou dit kunnen omschrijven als bug, dan hoort hij op de Devtrack. Ik zal hem ff voor je erop plaatsen.
And done
. Jouw tweakje heeft Ticket 155 meegekregen. Een Devver zal wel beslissen of hij het interessant genoeg vind om het in te bouwen. Overigens denk ik wel dat ze dat doen
.
Je zou dit kunnen omschrijven als bug, dan hoort hij op de Devtrack. Ik zal hem ff voor je erop plaatsen.
And done
[ Voor 38% gewijzigd door Alex op 29-05-2003 09:07 . Reden: link + verhaaltje ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ik denk dat * Rival24 gebruik maakt van IE, en die cached de tekst niet als je op een verkeerde manier inlogd en weer terug wilt gaan.prog-konijn schreef op 29 May 2003 @ 08:54:
Als je op de Backspace had gedrukt was er niets aan de hand geweest...
Ow jah dat is waar ook! Het staat iig op de Devtrack dus hopelijk wordt het gefix0redRobin Vreuls schreef op 29 mei 2003 @ 09:34:
[...]
Ik denk dat * Rival24 gebruik maakt van IE, en die cached de tekst niet als je op een verkeerde manier inlogd en weer terug wilt gaan.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Klopt jaRobin Vreuls schreef op 29 May 2003 @ 09:34:
[...]
Ik denk dat * Rival24 gebruik maakt van IE, en die cached de tekst niet als je op een verkeerde manier inlogd en weer terug wilt gaan.