Anachronox muziek rippen

Pagina: 1
Acties:

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 01:57
Eidos heeft wel een set tools uitgebracht om je levels te maken e.d.
Maar ik wil eigenlijk gewoon de muziek uit het spel hebben. (niet zozeer voor illegale doeleinden, maar gewoon om te luisteren)
Weet iemand hier goede extract tools voor ? Ik heb al redelijk wat rondgezocht, maar de meeste tools werken alleen met textures, en laten de muziek voor wat het is. (ik heb ook het idee dat die niet in een aparte file zit op cd 2, maar met de installatie wordt meegecopieerd) Het formaat is ongetwijfeld mp3 aan de decoders te zien. Maar ik weet dus niet hoe ik die uit het programma moet krijgen (of uberhaupt al welke file ik moet hebben).

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• Nibble
*kick* (okok, scheelt 1,5 uur, maar straks is er niemand meer wakker)...

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
hier heb ik er een paar gevonden http://www.planetanachronox.com/anox1/files/music/

• Nibble
Ook al gevonden :) (misschien beter even kunnen vermelden..)
Ik had er al 2 van democrates, die link op fileplanet naar bricks is dood :/
Maar ik zoek eigenlijk de hele soundtrack.
Zou ik het dev. team eens mailen ?

Verwijderd

Nibble schreef op 31 May 2003 @ 01:09:
[...]

Ook al gevonden :) (misschien beter even kunnen vermelden..)
Ik had er al 2 van democrates, die link op fileplanet naar bricks is dood :/
Maar ik zoek eigenlijk de hele soundtrack.
Zou ik het dev. team eens mailen ?
Soundtracks worden meestal los uitgebracht en verkocht...dus of mailen zoveel zin heeft weet ik niet. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk! Er zijn wel andere manieren om er aan te komen, maar die mag ik hier niet vermelden :X

• Nibble
Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 16:00:
[...]

Soundtracks worden meestal los uitgebracht en verkocht...dus of mailen zoveel zin heeft weet ik niet. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk! Er zijn wel andere manieren om er aan te komen, maar die mag ik hier niet vermelden :X
Nou geloof mij maar, die soundtrack is niet verkocht, en het is me nog niet gelukt wet welk programma dan ook om hem uit de dat files te rippen. (simpelweg omdat ik niet weet welke ik moet hebben :P, en degene die op cd staan zitten ze niet in, dus ik verw8 dat ze ergens in het spel zelf zitten...)

[ Voor 9% gewijzigd door Nibble op 31-05-2003 17:48 ]

Verwijderd

Nibble schreef op 31 May 2003 @ 17:47:
[...]

Nou geloof mij maar, die soundtrack is niet verkocht, en het is me nog niet gelukt wet welk programma dan ook om hem uit de dat files te rippen. (simpelweg omdat ik niet weet welke ik moet hebben :P, en degene die op cd staan zitten ze niet in, dus ik verw8 dat ze ergens in het spel zelf zitten...)
Ik kan hem inderdaad niet vinden bij GMO...dus los op CD is de muziek nooit uitgekomen...nou ja, neem ff contact met me op buiten GoT dan..kan je wel helpen.

Verwijderd

Aangezien alle speech en muziek in mp3 of wav vorm gewoon op je hd staat(na installatie van het spel) lijkt me dit een zwaar overbodig topic.

• Nibble
Verwijderd schreef op 01 juni 2003 @ 19:02:
Aangezien alle speech en muziek in mp3 of wav vorm gewoon op je hd staat(na installatie van het spel) lijkt me dit een zwaar overbodig topic.
OMG! ik moet nieuwe glazen!
Ik heb er letterlijk straal overheen gekeken...
* Nibble slaps himself around with a washing machine...
:X :X :X :X :X

slot...nu.

Pagina: 1