Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Half-life dm servers bij xs4all

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Weet iemand waar de half-life DM servers van XS4all gebleven zijn ? In gamespy kan ik ze ook niet meer vinden .... :'(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:21
wegens onderhoudt waren ze weg ...... en volgens mij blijven ze weg :(

post wat op hun board, wij ook gedaan :)

games.xs4all.nl

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 november 2000 22:25 schreef TAG_Speedy het volgende:

post wat op hun board, wij ook gedaan :)

games.xs4all.nl
Heb ik al gedaan en heb zelf die oliver@xs4all.nl al gemaild, maar die geeft geen antwoord.... Zeker te moeilijk om ff een mailtje te replyen. :(

Zeker een KPN regel die ingevoerd is.....

• Speedy
K*T is dit weer, ze denken alleen maar aan al dat CS en TFC volk, niks ten nadele van die mensen, maar ik wil ook zeer graag mijn spel op een goeie server spelen en XS4all was altijd de beste voor mij.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 november 2000 19:12 schreef TAG_Speedy het volgende:
K*T is dit weer, ze denken alleen maar aan al dat CS en TFC volk, niks ten nadele van die mensen, maar ik wil ook zeer graag mijn spel op een goeie server spelen en XS4all was altijd de beste voor mij.
Ben het helemaal met je eens. CS is voor gasten die of kabel of zoiets hebben of van lang wachten houden als ze neer zin geschoten of van campen houden.... GATVER !! :r. Overigens probeer ik nu al 2 dagen http://games.xs4all.nl te bereiken, maar helaas geen sjoege... Zeker nog een KPN regel die ingevoerd is. Alleen spelletjes bij planet internet of "het NOT".

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
ow dus mensen die cs spelen zijn maar lozers, nou, lekker ziek ben je als je er zo over denkt

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 november 2000 23:33 schreef Mister_X het volgende:
ow dus mensen die cs spelen zijn maar lozers, nou, lekker ziek ben je als je er zo over denkt
CS is gewoon mijn spel niet en als ik vind dat mensen die dit spel gaaf vinden een ander type speler zijn dan dm'ers dan is het mijn goed recht om dat te vinden. Jij bent ZIEK als je vind dat ik dat niet mag zeggen. Overigens zit jij te blah blahen over iets dat niets met het onderwerp van deze posting te maken heeft.:r
Het ging over de dm servers van XS4all die verdwenen zijn. De CS'ers komen niets te kort want die hebben bij XS 4 servers tot hun beschikking.:( And I DO NOT lov u ....

• Mister_X
so what? dus nu ben ik ook nog ziek, tjaa.... i don't care what you think, dumbass

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar 2 woorden voor je mister twix ... Grow UP !!

• Mister_X
je vind je zelf wel slim he, dat je uit 2 posts van mij al concludeert dat ik moet opgroeien, nahja, je kent me niet en ik jou niet dus zal ik niet zoiets doms zeggen,

cheerzz mate

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Olvier doet in zijn eentje het hele server park van XS dus hij kan idd niet zomaar iedereen mailen

tevens hebben ze het beheer van xs XS game servers (softwarematig) nu aan iemand anders toegewezen, alleen weet ik niet of diegene ook over de DM servers gaat, weet wel dat hij de CS FLF en TFC servers doet TFC 1 en 2 zijn ngo steeds down, omdat er gewacht wordt op een hardware upgrade -> wat door olvier gedaan wordt -> welke het erg druk heeft.

verder zullen de DM servers ook op de hardware upgrade wachten vermoed ik. maar het wachten is op de nieuwe hardware dacht ik.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Speedy
Ik vind het prima dat die Olivier het druk heeft en niet iedereen kan beantwoorden, maar als veel meer mensen daar om vragen kan die toch wel ff een berichtje plaatsen? (mijn clan heeft daar al gepost, gemaild, en er stonden er nog meer, nu hier op GoT ook al).
En ik vind het gewoon nog steeds dieptriest dat er wel opeens 2 CS server zijn en geen DM, doe dan 1 CS en 1 DM, nou worden wij weer geflest :r

Flickr | Lego collectie

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

FYI

die counterstrike servers draaien pas weer sinds beta 7.1

die krengen zijn bij versie 5 of zo opgehouden met updaten

heb jij enig idee hoeveel mail die olivier krijgt ivm die gameservers

maar ik zal vanavond wel ff aan air (beheerder van de TFC CS FLF servers) vragen of hij wat meer weet van de DM servers
ik post het dan wel ff hier

• Speedy
K zou tof zijn!

Tuurlijk krijgt ie veel mail

hij hoeft van mij ook echt niet persoonlijk te gaan mailen (heeft wel andere dingen te doen), maar iets meer duidelijkheid op het forum is wel handig, staat nu al sinds oktober ofzo dat ze 2 weken offline zijn ivm onderhoudt.

Flickr | Lego collectie

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

HLDM servers draaiden op dezelfde servers als de TFC 1 en 2 en die servers zijn down voor maintenance (nog steeds) :(

sorry air, weet ook niet wanneer ze op komen
het wachten is op xs4all helaas :(:(

• Speedy
k.....weten we dat :(

bedankt, ga ik me weer verder vervelen ;)

Flickr | Lego collectie

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11 14:12
Kunnen we geen petitie tekenen ofzo? :) Baal er ook wel een beetje van. (alle respect voor CS, maar heb ik niet altijd zin in)
Pagina: 1