Ik heb een Athlon 600 en omdat ik veel fligthsims speel heb ik meer CPU power nodig.
Ik heb een TD2 goldfingerdevice bij OC-shop gekocht. Alle settings geprobeerd volgen handleiding maar dat klote ding werkt niet.
Ik heb hem 1keer kunnen laten posten op 650Mhz Vcore 1.6V) na een restart poste hij niet meer???
Vcore verhoogd in stapjes naar 1.8Volt maar meneer wil niet posten
.
Zelf onderklokken naar 450 Mhz wil niet lukken
.
De huidige temp van de CPU is 31 graden dus zou je zeggen dat er zat ruimte is om te overklokken maar nee.
www.innovatek.de geeft nog een tip op GFD 1.8 V instellen en in bios eigen gewenste waarde, maar werkt ook niet. JEN jumper ook verwijderd maar...
Asus k7v, 256Mb pc133.
Heeft iemand nog suggesties, zonee wil iemand nog een GFD kopen
Ik heb een TD2 goldfingerdevice bij OC-shop gekocht. Alle settings geprobeerd volgen handleiding maar dat klote ding werkt niet.
Ik heb hem 1keer kunnen laten posten op 650Mhz Vcore 1.6V) na een restart poste hij niet meer???
Vcore verhoogd in stapjes naar 1.8Volt maar meneer wil niet posten
Zelf onderklokken naar 450 Mhz wil niet lukken
De huidige temp van de CPU is 31 graden dus zou je zeggen dat er zat ruimte is om te overklokken maar nee.
www.innovatek.de geeft nog een tip op GFD 1.8 V instellen en in bios eigen gewenste waarde, maar werkt ook niet. JEN jumper ook verwijderd maar...
Asus k7v, 256Mb pc133.
Heeft iemand nog suggesties, zonee wil iemand nog een GFD kopen