[ipaq] Batterij loopt leeg wanneer deze uit is

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
De ipaq van mijn pa (3850) loopt leeg wanneer deze uit is. Hij heeft via een 6310i geinternet via infrarood.

Op http://www.pocketpc-club.nl/ bevelen ze je aan bij de faq van de ipaq alle mogelijke dingen uit te zetten: Beam (zoekt naar andere infarood/bluethooth device) e.d.

Is deze nou ook actief wanneer de ipaq is uit geschakeld?

Of is dit dat ie afsraken/ tijd e.d. moet bij houden dat daarom de batt. leeg loopt?

Uit de handleiding is niet veel te vinden hier over alleen waarom en hoe je dit kunt gebruiken.

Alvast bedankt.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

de data wordt idd bewaard met de batterij. Daarom kan je je ipaq meestal ook niet langer dan een maand zonder stroom zetten. Hoe ouder je ipaq hoe slechter accu hoe sneller leeg dus

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04:21

MaDLiVe

.-Observer-.

athlonkmf schreef op 28 May 2003 @ 22:23:
de data wordt idd bewaard met de batterij. Daarom kan je je ipaq meestal ook niet langer dan een maand zonder stroom zetten. Hoe ouder je ipaq hoe slechter accu hoe sneller leeg dus
Dat is precies de reden waarom compaq maar 1 jaar garantie op de batterij geeft. Ik weet niet hoe snel jouw ipaq leegloopt maar ik adviseer je toch om hem gewoon elke dag even op de lader te prikken. Als je toevallig nog binnen je garantie periode zit en hij loopt echt snel leeg dan zou ik hem terug sturen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
volgens mij heeft die nog garantie, hij loopt per dag ongeveer 3% eraf.

Heb ook al een update gedaan van pocket pc maar dit hielp niet. Toch eens gaan kijken of ik nog in aanmerking kom voor een andere accu.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+