zit nu al tijdje te klooien en te doen maar kom er niet meer uit ...
ik heb een hrefje gemaakt met daarin OnMouseOver en OnMouseOut
het is de bedoeling dat als er een OnMouseOver wordt getriggerd dat er een
functie moveIT wordt gestart en dat de innerHTML van een div op 'no' wordt gezet
de functie kijkt naar de innerHTML van de div en moet stoppen wanneer die niet meer 'no' is.
heb een for, while, do while loop gebruikt en die werken niet (code heb ik al weggegooid) en heb er nu een recursieve functie van gemaakt in de hoop dat hij het wel goed zou doen maar dus ook niet ...
probleem is namelijk dat hij eerst zijn loop uitvoert en dat ik hem dus niet meer kan onderbreken als er een OnMouseOut event wordt getriggerd
function moveIT(loops,action) {
max = document.getElementById("wall").width / 2;
min = 0;
if (loops < max) {
loops += 1;
image.scrollLeft += 1;
action = data.innerHTML;
return moveIT(loops,action);
}
}
<a href="#" OnMouseOver="data.innerHTML='no';moveIT(0,'no')" OnMouseOut="data.innerHTML='yes'">left</a>
<div id="data" style="visibility:visible">yes</div>
ik heb een hrefje gemaakt met daarin OnMouseOver en OnMouseOut
het is de bedoeling dat als er een OnMouseOver wordt getriggerd dat er een
functie moveIT wordt gestart en dat de innerHTML van een div op 'no' wordt gezet
de functie kijkt naar de innerHTML van de div en moet stoppen wanneer die niet meer 'no' is.
heb een for, while, do while loop gebruikt en die werken niet (code heb ik al weggegooid) en heb er nu een recursieve functie van gemaakt in de hoop dat hij het wel goed zou doen maar dus ook niet ...
probleem is namelijk dat hij eerst zijn loop uitvoert en dat ik hem dus niet meer kan onderbreken als er een OnMouseOut event wordt getriggerd
function moveIT(loops,action) {
max = document.getElementById("wall").width / 2;
min = 0;
if (loops < max) {
loops += 1;
image.scrollLeft += 1;
action = data.innerHTML;
return moveIT(loops,action);
}
}
<a href="#" OnMouseOver="data.innerHTML='no';moveIT(0,'no')" OnMouseOut="data.innerHTML='yes'">left</a>
<div id="data" style="visibility:visible">yes</div>