raak je kast aan en je PC start op, nee dit is geen tweak!!

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-07 07:15

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
vandaag heb ik eventjes twee casefans omgewisseld. Ik stopte alleen ff de voedingstekker dr in maar toen ik mn zijplaat tegen de kast stote ging hij ineens aan. :? Ik zet m weer uit met de gewone (mobo) knop en doe de plaat weer tegen de kast aan zo dat hij waarschijnlijk contact maakt en hij start weer op.

rara hoe kan dit???

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Laat me eens een gokje wagen: Je kast is niet geaard?

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

je kast maakt op een of andere manier contact met de + en de - van je contact knop.
lijkt mij de enige logische verklaring iig.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:51
gare bak? :? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Fanatic_FS op 28-05-2003 22:03 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 11:01

--MeAngry--

aka Qonstrukt

IT'S ALIVE!!!!!

Neej, waarschijnlijk idd niet geaard, had ik ook es bij een ouwe computer waarbij daarnaast ook nog es sluiting was tussen de kast en het mobo, krijg je leuke Special Effects van :D

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

--MeAngry-- schreef op 28 May 2003 @ 22:04:
IT'S ALIVE!!!!!

Neej, waarschijnlijk idd niet geaard, had ik ook es bij een ouwe computer waarbij daarnaast ook nog es sluiting was tussen de kast en het mobo, krijg je leuke Special Effects van :D
Je bedoelt de effects à la je webicon?? :P

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

haha loop ff je aanknopsnoertje bijlangs en kijk of hij ergens (via een fractuur oid) contact maakt met de kast ;)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Wazig. Misschien zat de voedingsstekker een beetje los en heb je "Boot On AC Powerloss" aanstaan in je bios. Door je aanraking kreeg je voeding net ff geen stroom waardoor bij het terugkrijven van de stroom je PC automatisch bootte.
Het is iig geen CME-probleem du sbij deze een schopje naar Overige Hardware

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-07 07:15

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
mn kabeltjes van mn aanknop/ledjes lopen niet door zo'n ring is dat misschien erg?

Verwijderd

In mijn bompa zijn oude auto (een fiatje) sprong de radio op als de asbak opengedaan werd, daar kan jouw tweak nog van leren ;)
Pagina: 1