Die heb ik hier al een poosje liggen.
Ik heb 'm in Duitsland besteld, bij
www.imaging-one.de
Kostte daar 24 EUR.
Had de zooi in een dag of 5, prima dus.
Verzenden was alleen 14 EUR. Maar goed, ik heb er ook nog een paar andere dingen gekocht (oa een Lowepro cameratasje, D-Res 10AW a 21 EUR)
Aan de andere kant: Verzendkosten (Rembours) binnen NL is ook vaak al richting de 10 eur, dus ik vond t wel best.
Ik krijg volgende week een zooitje filters: Pola, ND, Skylight en een closeup.
In NL is mij door Canon Nederland gezegd: Begin juni. Daarom heb ik 'm maar in dld besteld: Canon kennende wordt het toch weer later, en ik ga medio juni op vakantie, en dan wil ik 't wel benutten.
Overigens zou ik eigenlijk iemand moeten hebben die handig is met aluminium ofzo, dat ding namaken lijkt me, mits je de materialen hebt, geen probleem, is gewoon een stom stukkie (duur) plastic.
Een echte telelens.. Canon zelf heeft een teleconvertor. Dat ding is 2.4x. Totaal zit je dan op 7.2x optische zoom.
Grotere (losse) lenzen wordt nog lastiger, geen AF, en dat is op een schermpje niet echt ideaal. Komt het gewicht bij van die dingen.
Ik zelf houd t bij de 3x zoom van de cam, en misbruik een aldi verrekijker voor turbo-zoom. Ik vind t iig geen enorme investering waard.
[
Voor 16% gewijzigd door
DJSmiley op 28-05-2003 22:26
]