Toon posts:

2 soundkaarten tegelijk afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat mn soundkaart en mn onboard tegelijk afspelen...maar hoe?

dit is omdat ik cs met een headset en die op mn onboard heb aangesloten en mn surround set voor muziek draaien in windows op mn geluidskaart heb aangesloten....en nu moet ik elke keer dat ik wil gaan cs en weer in configuratiescherm wisselen...knap irritant... weet iemand hier een oplossing voor?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een splitter gebruiken voor je hoofdtelefoon

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 28 May 2003 @ 21:38:
Een splitter gebruiken voor je hoofdtelefoon
neej kan niet geeft geen goed geluid indien de groene aansluitng ingeschakeld staat voor surround

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Doorlussen van de ene kaart naar de andere!!

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Mijn microsoft sidewinder headset zit gewoon tussen m`n front left richt jackplug. En dat werkt. Is alleen iets meer dan een splitter. Maar het werkt wel.

Maar kan je niet via een directsounddriver beide instellen of in het spel je geluid instellen ??

Verwijderd

Topicstarter
raymonvdm schreef op 28 May 2003 @ 21:49:
Mijn microsoft sidewinder headset zit gewoon tussen m`n front left richt jackplug. En dat werkt. Is alleen iets meer dan een splitter. Maar het werkt wel.

Maar kan je niet via een directsounddriver beide instellen of in het spel je geluid instellen ??
neej...maar ik wil gewoon dat ie in windows beiden instelt....
Pagina: 1