Toon posts:

Xbox aansluiten op Nvidia Riva TNT 2 Model 64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,

na heel wat gezeur van mijn ouders omdat ik xbox speelde op de televisie in de woonkamer , ben ik nu hevig in de weer te trachten het toestel aan te sluiten op mijn pc...

Makkie dacht ik, maar blijkbaar kom ik er maar niet achter hoe ik de stream naar de video in van mijn nvidia riva tnt 2 model 64 te zien krijg.

Heb zonet de recentste nvidia driver gedownload ...

Welke tool wordt daarvoor gebruikt ...

Greetz,
Rj

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heeft die kaart van je wel video-in? Ik bedoel een S-video aansluiting is niet per defentie video-in. Weet je zeker dat ie dat heeft?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
ja , staat mooi naast de gele poort "video in" vermeld :P

had dat al gechecked eh ;)

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Programma als VirtualDub ofzo al geprobeerd? Misschien dat het zelfs met DScaler goed lukt :)
Hmmz, VirtualDub is btw meer om het ook te cappen, maar dat hoeft in jou geval nie :P

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
ok, mijn probleem rijkt dus verder dan het bovenstaande, ik kom nu tot de constatatie dat mijn pc de video-in blijkbaar niet herkent ... of de software ;)

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De video-in werkt gewoon als je de Detonator drivers installeert, je moet alleen software hebben die ook kan capturen vanaf de Video-In. Teninste dat is mijn ervaring met Video-ingangen op NVIDIA videokaarten...

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
ah zo, en dscaler ondersteunt die niet ? :D

*EDIT* ik vind het btw zeer spijtig dat nvidia niet meer informatie hierover beschikbaar stelt :(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 21:45 ]

Verwijderd

heb je de nvidia wdm capture driver geinstalleerd ??? zonder die doet ie het niet .
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=wdm_winxp-2k-Me-98se_1.22
die link had ik binnen een minuut gevonden bij nvidia en support is ook gewoon op de site te vinden.

• SyncMaster
  • Laatst online: 14:05
Op http://www.asvzzz.com/download.htm kan je TheFlyDS vinden. Dit programma gebruik ik ook om videobeelden die afkomstig zijn van mijn videorecorder af te spelen via de svhs-in van mijn GF3.

Het is shareware maar het blijft perfect werken ongeacht hoe lang of hoe dikwijls je het gebruikt

[ Voor 21% gewijzigd door SyncMaster op 28-05-2003 23:16 ]

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
en vertel wanneer het gelukt is dan wel ff hoe je het dan gefixxed hebt...

handig voor als iemand de search gebruikt.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Pagina: 1