Windows XP pro wil niet meer afsluiten.. als ik op afsluiten druk start ie op nieuw op... dit is redelijk irri
Mijn hond zeikt ook wel eens in de kamer in plaats van in de goot, da's ook redelijk irri 
met andere woorden: MEER INFO! en wat heb je zelf al uitgevoerd om je probleem op te lossen? Wat is je vraag? Wat wil je dat wij voor je doen?
met andere woorden: MEER INFO! en wat heb je zelf al uitgevoerd om je probleem op te lossen? Wat is je vraag? Wat wil je dat wij voor je doen?
[ Voor 6% gewijzigd door HunterPro op 28-05-2003 20:13 ]
Je kan ook gewoon ff Task manager (ctrl alt del) aandoen en zo afsuiten, is alleen niet echt een oplossing, maar je kan iig wel afsluiten.
offtopic:
meer kan ik ok niet zeggen allemaal zo vaag wat je zegt..... (nix dus
)
meer kan ik ok niet zeggen allemaal zo vaag wat je zegt..... (nix dus
[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 28-05-2003 20:28 ]
Verwijderd
Windows Operated Systems - FAQ
In dat topic staat het precies beschreven
In dat topic staat het precies beschreven
Waarom sluit XP niet af, maar reboot hij?
Een linkje waar een heleboel informatie over dit probleem te vinden is deze:
Windows XP Shutdown & Restart Troubleshooting
Ik zal de meest voorkomende oorzaken even opnoemen:
Je hebt Roxio Easy CD Creator 5.0 of DirectCD 5.0 geinstalleerd staan. Zie hier voor een beschrijving en oplossing voor dit probleem.
In het BIOS staat de APM/ACPI ingeschakeld (Advanced Power Management). Dit conflicteert met de ingebouwde Powermanagement van XP/2000
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 20:27 ]
Welkom op GoT!
Hier kunnen we heel weinig mee: wat verwacht je dat we nu voor antwoord geven?
Het is nodig om veel meer info te geven - zoals welke hardware etc, maar ook op welk punt er precies opnieuw word opgestart: na een BSOD of na netjes afsluiten?
Trouwens staat je antwoord hoogstwaarschijnlijk in de search: klik en in de FAQ van WOS (staat bovenaan de topiclijst, bij het policy): Windows Operated Systems - Policy en klik
Ik zou zeggen: lees eerst die even door, dan ben je waarschijnlijk al klaar en anders kan je dan de benodigde info geven
Hier kunnen we heel weinig mee: wat verwacht je dat we nu voor antwoord geven?
Het is nodig om veel meer info te geven - zoals welke hardware etc, maar ook op welk punt er precies opnieuw word opgestart: na een BSOD of na netjes afsluiten?
Trouwens staat je antwoord hoogstwaarschijnlijk in de search: klik en in de FAQ van WOS (staat bovenaan de topiclijst, bij het policy): Windows Operated Systems - Policy en klik
Ik zou zeggen: lees eerst die even door, dan ben je waarschijnlijk al klaar en anders kan je dan de benodigde info geven
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Misschien kunnen jullie mij ook ff helpen.
Ik draai Windows 98 SE (don´t hit me) met mn GF 4 Ti 4800se en intel celeron 850 mhz. Ik heb het probleem dat als ik afsluit m´n pc grandioos vastloopt. Dit is dan wel in de laatste etappe van het afsluiten (na dat gezeur "windows word nu afgesloten"). Nu druk ik gewoon na dat ik mn pc heb gebruikt de power knop in. Dit werkt niet echt soepel want dan geeft hij de scan-disk.
Dit probleem heb ik nog nooit met mijn pc gehad. Alhoewel ik al bijna alle versies van Windows erop heb gehad.
Ik draai Windows 98 SE (don´t hit me) met mn GF 4 Ti 4800se en intel celeron 850 mhz. Ik heb het probleem dat als ik afsluit m´n pc grandioos vastloopt. Dit is dan wel in de laatste etappe van het afsluiten (na dat gezeur "windows word nu afgesloten"). Nu druk ik gewoon na dat ik mn pc heb gebruikt de power knop in. Dit werkt niet echt soepel want dan geeft hij de scan-disk.
Dit probleem heb ik nog nooit met mijn pc gehad. Alhoewel ik al bijna alle versies van Windows erop heb gehad.
Verwijderd
_the_phoenix_ Wat krijg je precies voor melding?
Even wat leesvoer voor je opgezocht in de knowledge base van Microsoft
Even wat leesvoer voor je opgezocht in de knowledge base van Microsoft
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 20:47 ]
Pagina: 1