Ik heb dus al een tijdje een nieuw systeem met daarbij deze meest belangrijke specs:
Mobo: Gigabyte GA-7vrxp (rev. 2.0)
CPU: AMD XP-1800+
Ram: Samsung 256 MB DDR-333 PC 2700 geheugen (single of double sided?)
Nu kom ik er de laatste tijd achter dat mijn huidige geheugen niet echt voldoende is, dus wil ik upgraden!
Ik heb nu bij de lokale computerboer alleen nog maar de keuze tussen deze twee merken:
Twinmos (vervanger van Samsung bij de computerboer)
Corsair (kost veel maar de extra's (voordelen) van dat geheugen gebruik ik toch niet)
Nu wil ik een reepje van Twinmos gaan kopen van 512 MB DDR-333 PC 2700 geheugen, maar kan ik die zomaar naast mijn samsung reepje gebruiken of geeft dat problemen en kan ik beter mijn huidige reepje verkopen en alleen die 512 erin rammen?
(moeten ze allebei single of double sided moeten zijn, of maakt dat niet uit?)
Mobo: Gigabyte GA-7vrxp (rev. 2.0)
CPU: AMD XP-1800+
Ram: Samsung 256 MB DDR-333 PC 2700 geheugen (single of double sided?)
Nu kom ik er de laatste tijd achter dat mijn huidige geheugen niet echt voldoende is, dus wil ik upgraden!
Ik heb nu bij de lokale computerboer alleen nog maar de keuze tussen deze twee merken:
Twinmos (vervanger van Samsung bij de computerboer)
Corsair (kost veel maar de extra's (voordelen) van dat geheugen gebruik ik toch niet)
Nu wil ik een reepje van Twinmos gaan kopen van 512 MB DDR-333 PC 2700 geheugen, maar kan ik die zomaar naast mijn samsung reepje gebruiken of geeft dat problemen en kan ik beter mijn huidige reepje verkopen en alleen die 512 erin rammen?
(moeten ze allebei single of double sided moeten zijn, of maakt dat niet uit?)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 20:13 . Reden: typo's en bijwerken ]