Ik draai onder Windows XP. Onlangs werkte mijn keyboard (logitech cordless internet navigator) niet goed, en nadat ik weer had geconnect, werkte het toetsenbord wel weer. Hij had bij het opstarten dus geen verbinding gemaakt met de receiver.
Echter waren ineens al mijn F-knoppen onbruikbaar (bij F5 kreeg ik Ongedaan Maken) en alle speciale iTouch knoppen waren verwisseld (bij het knopje search kreeg ik bijvoorbeeld de Messenger).
Het gaat hier dus om het toetsenbord van de Logitech Cordless Desktop Optical
Kunnen jullie me helpen?
Dit heb ik al geprobeert:
-opnieuw connecten (hielp niet)
-opnieuw aansluiten (hielp niet)
-driver uninstallen en nieuwe (v2.15, die had ik ook al) installeren (hierna werkten mijn F1-F12 knoppen weer naar behoren, maar de speciale iTouch knoppen doen het nog steeds niet)
-gekeken of het misschien gewoon verkeerd was ingesteld in de driver (niet het geval, alles is gewoon goed)
Alvast heel erg bedankt.
Echter waren ineens al mijn F-knoppen onbruikbaar (bij F5 kreeg ik Ongedaan Maken) en alle speciale iTouch knoppen waren verwisseld (bij het knopje search kreeg ik bijvoorbeeld de Messenger).
Het gaat hier dus om het toetsenbord van de Logitech Cordless Desktop Optical
Kunnen jullie me helpen?
Dit heb ik al geprobeert:
-opnieuw connecten (hielp niet)
-opnieuw aansluiten (hielp niet)
-driver uninstallen en nieuwe (v2.15, die had ik ook al) installeren (hierna werkten mijn F1-F12 knoppen weer naar behoren, maar de speciale iTouch knoppen doen het nog steeds niet)
-gekeken of het misschien gewoon verkeerd was ingesteld in de driver (niet het geval, alles is gewoon goed)
Alvast heel erg bedankt.