Toon posts:

Pinnacle Studio 6 is niet foutloos

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als Video fanaat wil ik de videos goed monteren en natuurlijk met mijn computer. Via tests in bladen viel mijn keuze op Pinnacles maar ik weet niet wat er getest word. Pinnacles Studio werkt bij ons goed als je alleen filmpjes overzet en toegegeven... een geweldig beeld op DVD,
Maar uiteraard wil ik het e.a. monteren en als ik dat teveel doe (naar maatstaf Pinnacle) dan gaat het programma in protest.. Vele foutmeldingen heb ik en mijn vrienden gehad. Pinnacles gecontact maar daar hoef ik niets van te verwachten. Service is helaas bar en boos. Mijn dealer heeft het ook al opgegeven. Zij doen echt niets.

Vraag: wie heeft ervaring met Pinnacles Studio 8 en wil dat met mij delen?
Binnen 4 weken zijn er al weer twee nieuwe updates verschenen en het is slechter geworden. Schijnbaar weet Pinnacle zelf ook wel dat het niet zo best werkt.

Delen (informatie) over andere programmá wil ik ook wel graag want daar heb ik geen enkel probleem mee gehad.. zoals MAGIX en ULEAD
Het is mij bij deze programma's nog niet gelukt een haarscherpe DVD te schrijven.. maar misschien hebben jullie betere ervaringen en tips.
Graag wil ik die delen

Groetjes van AD

theagle@hccnet.nl

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

P&W -> SA

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

*2e schop :P *

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 19:59
Ik heb Pinnacle Studio 8.5, werkt perfect ook het monteren ervan, alleen zoals je zelf zegt hangt het programma wel eens. Soms valt 't zomaar ineens weg... Daarom dus regelmatig je project opslaan.

Het schijnt dat Studio 7 wel wat stabieler is (heb ik wel eens ergens gelezen) maar deze heb ik helaas niet...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Pinnacle studio is een verschikkelijk onstabiel programma. Heel jammer want ik ken er weinig die zo intuitief werken. Zelf ben ik al over gegaan op een programma van de concurent (jammer genoeg met een dermate hogere prijskaart). Regelmatig komen er voor studio patches uit maar die lijken het programma alleen maar onstabieler te maken. Kijk maar eens op de frontpage bij de reacties. Iedereen heeft last van vastlopers (door soms heel erg oude bugs die gewoon niet worden verholpen). Elke patch lijkt nieuwe bugs te introduceren. Gebruikers noemen Studio (met name 8) hierdoor een "eeuwige alpha versie".
Erg slecht dat Pinnacle zo'n programma op de markt durft te brengen!

Zo maar wat reacties van de frontpage:
Ik dacht dat ik de enigste was met problemen met studio 8. Dus niet, ik zou me schamen als ik zulk slecht software zou verkopen. Er mankeerd van alles aan.
Ik koop nooit meer wat van Pinnacle ...
Overigens nog een topic over Studio 8: Vidoe editor Pinnacle 8 geeft fouten

[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 28-05-2003 19:14 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En ook nog eens van dezelfde topicstarter :P.
miniad: Welkom op GoT: Het is niet de bedoeling dat je jouw topic op veel verschillende plekken post. Zo had je een oud topic gekickt en post je je topic in verschillende subfora. Misschien is het slim als je de FAQ Forumgedrag eens doorleest. Hier staat dat we crossposten liever niet zien. :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.