Toon posts:

Mailprogramma > optie afzenders selecteren en beantwoorden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al jaren tegen een en hetzelfde probleem aan; hoe beantwoord ik meerdere afzenders tegelijk met één bericht?
Let wel: niet alle afzenders staan in mijn adresboek!!

Ik zal het even nader uitleggen:
Wat ik zoek is zoiets als meerdere berichten selecteren in het "Postvak In", rechtsklikken en dan kiezen voor beantwoorden.

Berichtregels ondervangen mijn probleem NIET!
Bijv. een automatisch bericht instellen gaat (te) vaak fout, omdat de berichtregels niet "intelligent" genoeg zijn.

Maar wellicht bestaat er een programma of script dat wil samenwerken met een mailprogramma. Ik denk dan aan iets in de trant van "if, else if, else"..

Ook het werken met "groepen" in het adresboek ondervangt het probleem niet; immers het zijn bijna altijd "nieuwe" afzenders die binnenkomen en beantwoord moeten worden. :(

Het liefst zou ik natuurlijk een mailprogramma vinden waarin deze optie zit! Maar of het bestaat...? :?

Wie o wie heeft de gouden tip?

Alvast bedankt! _/-\o_

Bianca

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 18:04
Als het antwoord een standaard bericht is, kun je met Eudora antwoorden met een soort templates: Stationary.
Tik je bericht in en sla hem op als Stationary.

Selecteer de emailtjes die je wilt beantwoorden, dit kunnen meerdere zijn.
Uit het menu Message kun je dan kiezen uit 2 opties:

Reply with -> kies je Stationary
Reply to All with -> kies je Stationary.

Er wordt dan een reply-email gemaakt met je Stationary als antwoord. De tekst staat dan onderaan het bericht.

Je kunt dit uiteraard ook gebruiken als het antwoord niet een standaard bericht is, je moet dan alleen per antwoord "even" een Stationary maken.... ;)

Eudora kent ook filters om automatisch te laten antwoorden.
Ik zie echter alleen de optie "Reply with" en niet de optie "Reply to All with" :|